Σε ένα κόσμο όπου βασιλεύει η μετριότητα, έρχεται αυτό το βιβλίο για να μας ενθυμίσει ότι υπάρχουν ακόμα "άνθρωποι", ότι υπάρχουν εταιρείες που πάνε το extra mile, προκειμένου να δημιουργήσουν μία αλησμόνητη εμπειρία. Μέσα λοιπόν από τις 100+1 ιστορίες του βιβλίου, ο αναγνώστης θα βγει πιο σοφός, πιο έτοιμος ώστε να κάνει την υπέρβαση και να ξεχωρίσει στο μυαλό του καταναλωτή. {alertInfo}
https://www.rosili.gr/el/1001-istories-amesis-exipiretisis
Είναι γνωστό πόσο σημαντικές είναι σήμερα οι κριτικές για οποιαδήποτε επιχείρηση. Καλώς ή κακώς είναι η πραγματικότητα μιας επιχείρησης, η οποία ωστόσο τις περισσότερες φορές δεν ξέρει πώς να τις αξιοποιήσει προς όφελός της - και δεν αναφερόμαστε μόνο στις θετικές κριτικές. Αν λοιπόν θέλετε να αποκτήσετε έναν σύμμαχο στο έντονα ανταγωνιστικό τοπίο που έχει διαμορφωθεί, τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διαβάσετε αυτό το βιβλίο. {alertInfo}
Αν είστε λάτρεις του μάρκετινγκ, τότε το βιβλίο αυτό είναι ακριβώς ό,τι χρειάζεστε. 100+! Ιδιοφυίες του Μάρκετινγκ που έβαλαν το δικό τους λιθαράκι για αυτό που σήμερα αποκαλούμε μάρκετινγκ. Από τον {alertInfo}Jeff Bezos, τον Αριστοτέλη Ωνάση, τον Richard Branson και τον Steve Jobs, έως λιγότερο δημοφιλείς προσωπικότητες όπως οι Asa Candler, Truett Cathy, Jan Carlzon, Mary Kay Ash και Lily Langtry. Ενα συναρπαστικό ταξίδι πίσω στο χρόνο αλλά και στο παρόν!
Μέσα από αυτό το πρακτικό σύγγραμμα, την Εξυπηρέτηση Πελατών σε Φιλοξενία και Εστίαση, τα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο χώρο της φιλοξενίας και της εστίασης θα εντρυφήσουν στην υποδειγματική εξυπηρέτηση, θα γίνουν καλύτεροι επαγγελματίες και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των επισκεπτών σας.
Διαβάζοντας τις σελίδες του βιβλίου αυτού, με αμέτρητα πραγματικά παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης, θα ανακαλύψετε τα μυστικά για να προσφέρετε υπηρεσίες 5 αστέρων στους πελάτες σας! {alertInfo}
55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία
Στο βιβλίο «55 Πρακτικές Μάρκετινγκ για Μικρά Ξενοδοχεία», µέσα από πολύτιµα παραδείγµατα µάρκετινγκ από τον πραγµατικό κόσµο των ξενοδοχείων που έγραψαν ιστορία στο τουριστικό γίγνεσθαι παγκοσµίως αλλά και µέσα από την εµπειρία του χθες, ανακαλύπτουµε την εξέλιξη, τις ανάγκες και τις πρακτικές του αύριο, που µας οδηγούν ακόµα ψηλότερα, στον υπέροχο κόσµο του µάρκετινγκ. Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο που απευθύνεται σε όλους όσοι σκέφτονται να εισέλθουν ή βρίσκονται ήδη στο χώρο του τουρισµού και του µάρκετινγκ, οι οποίοι επιθυµούν να εµπλουτίσουν τις γνώσεις τους. Λαµπρινή Κελεσίδου, Διευθύντρια ξενοδοχείου, εκπαιδεύτρια τουρισµού, στιχουργός {alertInfo}
Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες 1
Ο ιδρυτής της GEOX λάνσαρε το 1995 στην ιταλική αγορά ένα νέο είδους παπουτσιού με τρύπες στη σόλα. Πηγή έμπνευσής του, ένα περιστατικό που του συνέβη στην έρημο της Νεβάδα... Ο Henry Ford είχε πει για το Model T, Ford το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε σε γραμμή συναρμολόγησης, ότι «ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει όποιο χρώμα θέλει, αρκεί να είναι μαύρο». Πάντως, το μοσχαράκι, από το οποίο προήλθε η ιδέα για τη μαζική παραγωγή του Model T, δεν ήταν μαύρο... Τα πλαστικά τουβλάκια της LEGO «συνδυάζουν» τη συναρμολόγηση με το σωστό, δημιουργικό παιχνίδι. Άλλωστε, όποιος έχει το όνομα, πρέπει να έχει και τη χάρη.{alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες 2
Το δεύτερο βιβλίο της πετυχημένης τριλογίας! Amazon, Citroen, Guinness, Hard Rock Cafe, Pac-Man, και άλλες 50 πασίγνωστες μάρκεs συμπληρώνουν το παζλ των 192 πλέον επιτυχημένων brand names παγκοσμίως. Ιστορίες κωμικές, συναρπαστικές, περίεργες, αλλά πέρα για πέρα αληθινές, που θα εξάψουν την περιέργειά σας, θα αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και θα συζητηθούν πολύ! {alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Γνωστά Ονόματα Άγνωστες Ιστορίες 3
Το τελευταίο βιβλίο της πετυχημένης τριλογίας! Amazon, Citroen, Guinness, Hard Rock Cafe, Pac-Man, και άλλες 50 πασίγνωστες μάρκεs συμπληρώνουν το παζλ των 192 πλέον επιτυχημένων brand names παγκοσμίως. Ιστορίες κωμικές, συναρπαστικές, περίεργες, αλλά πέρα για πέρα αληθινές, που θα εξάψουν την περιέργειά σας, θα αποτελέσουν πηγή έμπνευσης και θα συζητηθούν πολύ! {alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών
Η παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης του πελάτη αποτελεί τον πιο ασφαλή τρόπο για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Αναμφίβολα, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που απορρέει από αυτό το βιβλίο είναι ότι η επίτευξή της, σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, είναι εφικτή, χωρίς να απαιτείται η δέσμευση σημαντικών κεφαλαίων ή προσπάθειας. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότεροι τρόποι που περιγράφονται έχουν αμελητέο ή καθόλου κόστος. Η Υποδειγματική Εξυπηρέτηση του Πελάτη του συγγραφέα Ιωάννη Πρωτοπαπαδάκη, σας παραθέτει 60 τρόπους μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, για να παρέχετε απαράμιλλη και αλησμόνητη εξυπηρέτηση στον πελάτη σας.{alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Airbnb - Ο Απόλυτος Οδηγός για να Διαπρέψεις ως Οικοδεσπότης
Για να διαβάζετε αυτές τις γραμμές είτε είστε ενεργοί οικοδεσπότες της Airbnb είτε σχεδιάζετε να δραστηριοποιηθείτε στο χώρο. Σε οποιαδήποτε από τις δύο κατηγορίες ανήκετε, σίγουρα γνωρίζετε ότι εύκολο χρήμα στο χώρο των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων δεν υπάρχει. Πλέον οι καταχωρίσεις στην Ελλάδα, στην πλατφόρμα της Airbnb, ξεπερνούν τις 100.000, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να έχει ενταθεί. Αν σε όλα αυτά προστεθούν τα καταλύματα ξενοδοχείων και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, τότε αντιλαμβανόμαστε ότι δεν αρκεί να είστε καλοί, πρέπει να είσαι πολύ καλοί. Αν λοιπόν θέλετε να ξεχωρίσετε από τη μάζα και να διαπρέψετε ως οικοδεσπότης στο χώρο των βραχυχρόνιων μισθώσεων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διαβάσετε αυτό το βιβλίο, το οποίο θα σας βοηθήσει να: · προετοιμάσετε κατάλληλα το χώρο σας, · δημιουργήσετε μία δυνατή καταχώριση, · καθορίσετε την κατάλληλη τιμή, · επικοινωνήσετε σωστά με τους επισκέπτες σας, · διαχειριστείτε τις κριτικές, · εμφανιστείτε ψηλά στις αναζητήσεις. {alertInfo}
Παράπονα Πελατών - Η χρυσή ευκαιρία που θεωρείται μπελάς
Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας! Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται: Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται, Χειρισμός παραπονούμενων πελατών, Σύνταξη απαντητικής επιστολής, Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού, Τα παράπονα των υπαλλήλων, Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν, Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων. Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε. Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...{alertInfo}
Τουριστικό Μάρκετινγκ
«Ο καταναλωτής είναι βασιλιάς. Οι επιθυµίες του είναι νόµοι και οι παραξενιές του πλουτίζουν ή καταστρέφουν τους εµπόρους και τους παραγωγούς. Όποιος κερδίσει την εµπιστοσύνη του κυριαρχεί και όποιος τη χάνει χάνεται». Τάδε έφη Charles Parlin, ο πατέρας της έρευνας µάρκετινγκ, πριν έναν αιώνα περίπου. Λόγια που αναµφίβολα συνοψίζουν τη φιλοσοφία του µάρκετινγκ ακόµη και σήµερα που ζούµε σ' έναν κόσµο υπηρεσιών που βιώνει επαναστατικές αλλαγές. Στην Ελλάδα, σ' αυτόν τον κόσµο υπηρεσιών, ο τουρισµός αποτελεί πρωταγωνιστή, αλλά και αιµοδότη του ΑΕΠ της χώρας. Μόνο που σήµερα ο ελληνικός τουρισµός έχει ανάγκη από την επιστήµη του µάρκετινγκ περισσότερο από ποτέ. Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι πασιφανές ότι λογικές του παρελθόντος δεν έχουν πια καµία θέση. Η Ελλάδα των «rooms to let» πρέπει οπωσδήποτε να γυρίσει σελίδα και να προσαρµοστεί στα νέα δεδοµένα, προκειµένου να παραµείνει ανταγωνιστική. Στην αγορά, υπάρχουν τριών ειδών επιχειρήσεις: αυτές που καινοτοµούν, αυτές που ακολουθούν και αυτές που αναρωτιούνται τι έγινε. Όσοι επιλέξουν να ανήκουν στην πρώτη οµάδα, τότε έχουν ένα σοβαρό λόγο να διαβάσουν αυτό το βιβλίο. Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο εφαρµογής του µάρκετινγκ στον χώρο του τουρισµού και της φιλοξενίας από τον Γ. Πρωτοπαπαδάκη, συγγραφέα των bestsellers «Γνωστά Ονόµατα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3», που έχει µελετήσει σε βάθος τα µυστικά επιτυχίας και τις πρακτικές µάρκετινγκ µερικών εκατοντάδων ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων. {alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Δημόσιες ΣχέσειςΌσοι πιστεύουν ότι οι Δημόσιες Σχέσεις είναι απλώς οι διασυνδέσεις, οι γνωριμίες, η διοργάνωση εκδηλώσεων, ο πρόσχαρος και εξωστρεφής χαρακτήρας, το χαμόγελο και οι ευγενικοί τρόποι, τότε θα εκπλαγούν όταν μάθουν ότι η παρεξηγημένη αυτή επιστήμη αφορά πολλά παραπάνω. Αυτή την εσφαλμένη εντύπωση έρχεται να αλλάξει το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας, το οποίο επιχειρεί με απλό, πρακτικό και κατανοητό λόγο, να μυήσει τον αναγνώστη στον κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων. Πολύτιμο εργαλείο για τον σπουδαστή-φοιτητή, προκειμένου να αποκτήσει μια αποκρυσταλλωμένη εικόνα για τις Δημόσιες Σχέσεις, αλλά και για τον ελεύθερο επαγγελματία και τον ιδιοκτήτη μικρομεσαίας ή μη επιχείρησης, που αναζητά επιπλέον βέλη για τη φαρέτρα του ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικός. {alertInfo}
Διαβάστε για τις πιο ηχηρές αποτυχίες επώνυμων προϊόντων, πάνω στα οποία επενδύθηκαν τεράστια κεφάλαια χωρίς αντίκρισμα. Τι δεν πήγε καλά, τι θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί, τι θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερα... Κάθε αποτυχία άλλωστε είναι χρήσιμη διότι μας δίνει την ευκαιρία να γίνουμε σοφότεροι και πιο προσεκτικοί... {alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Επιχειρείν αλά Ελληνικά!
Οι εκδόσεις Αθ. Σταμούλης σάς προτείνουν να ταξιδέψετε πίσω στο χρόνο, σε αναμνήσεις και εικόνες που μας κάνουν να χαμογελάμε... αλλά και να θυμόμαστε ότι υπάρχει φως στο τούνελ, αρκεί να ακολουθήσουμε τη σωστή διαδρομή! Μέσα από πλούσιο αρχειακό φωτογραφικό υλικό αλλά και έρευνα που φέρνει στο φως άγνωστες λεπτομέρειες από τη δραστηριότητα των κορυφαίων ελληνικών επιχειρήσεων του 19ου και 20ού αιώνα, η ιστορική αυτή αναδρομή θα μας θυμίσει τα παιδικά μας χρόνια και θα ξυπνήσει αναμνήσεις και εικόνες από το παρελθόν. {alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Ιστορίες Τεσσάρων Τροχών
Ποια είναι η ιστορία πίσω από το σήμα της Rolls-Royce; Τι ήταν το «διάταγμα της κόκκινης σημαίας»; Ποιο ήταν το πρώτο βενζινοκίνητο όχημα; Ποιοι ήταν οι πρωτοπόροι της αυτοκίνησης; Πώς η σύζυγος του Μπενζ έπεισε τον κόσμο για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου; Για να μάθετε τις απαντήσεις, δέστε τη ζώνη, πατήστε γκάζι και ξεκινήστε για ένα συναρπαστικό ταξίδι στην εξέλιξη του αυτοκινήτου και τις ιστορίες των πιο γνωστών αυτοκινητοβιομηχανιών, πάντα επί τεσσάρων τροχών...{alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Είναι τρελός... ο εφευρέτης
Πάνες για πτηνά, ιπτάμενα αυτοκίνητα, χάρτινα φορέματα, ρολόι σκύλων, πιρούνι μετρητής και φρένα του σκι είναι μερικές μόνο από τις πιο τρελές εφευρέσεις που κατοχυρώθηκαν ποτέ. Ένα χιουμοριστικό απάνθισμα με περισσότερες από 115 περίεργες, θεοπάλαβες και ενίοτε ξεκαρδιστικές εφευρέσεις, οι οποίες πέρασαν στην αφάνεια, αποτυγχάνοντας να αλλάξουν τον κόσμο... ευτυχώς! {alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Πρακτικές Μάρκετινγκ στην Εστίαση
Παραδοσιακά ο χώρος της εστίασης προσέλκυε φιλόδοξους επιχειρηματίες, που πίστευαν ότι θα βγάλουν εύκολο χρήμα, πολλοί από τους οποίους όμως σύντομα θα διαπίστωναν την σκληρή πραγματικότητα και θα αποχωρούσαν. Ο σοφός μας ο λαός συνηθίζει να λέει ότι «όλα είναι θέμα μάρκετινγκ» και δυστυχώς ή ευτυχώς η εστίαση δεν αποτελεί εξαίρεση. Σήμερα, στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον που ζούμε, η παροχή ενός καλού προϊόντος από μία ευγενική υπάλληλο ίσως να μην αρκεί.{alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
E-Tourism
Η ταχύτατη διείσδυση του διαδικτύου και των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων έχει αλλάξει άρδην τις ισορροπίες στον τουρισμό. Πλέον μία τουριστική επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους δεν αρκεί να προσφέρει ικανοποιητικό value for money, αλλά θα πρέπει, αν επιθυμεί να επιβιώσει και να παραμείνει ανταγωνιστική, να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο.{alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}
Οι 50 καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες μέσα στην κρίση
Το βιβλίο συνιστά ένα πρωτοποριακό εγχειρίδιο επιχειρηματικότητας το οποίο, αναλύοντας την ιστορία και το μυστικό της επιτυχίας των 50 επιχειρήσεων, θα σας υπενθυμίσει πως υπάρχει ακόμα ελπίδα και θα σας εμπνεύσει για να χαράξετε τα δική σας επιτυχημένη πορεία στο επιχειρείν. Μάλιστα, στον επίλογο του βιβλίου ο συγγραφέας αναφέρει τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για την ίδρυση μιας νεοφυούς επιχείρησης.{alertInfo}
{getButton} $text={αγόρασε το βιβλίο} $icon={cart} $color={#e8af13}