Η BMW έκανε την καλύτερη πρωταπριλιάτικη φάρσα. Και ήταν αληθινή!

Το 2015, η BMW Νέας Ζηλανδίας δημοσίευσε μια διαφήμιση, με τίτλο "April Fools Day Special", στην εφημερίδα New Zealand Herald, η οποία έγραφε ότι o πρώτος που θα φέρει το παλιό του αυτοκίνητο σε μια αντιπροσωπεία BMW και ζητήσει να δει τον Tom, θα το ανταλλάξει με ένα ολοκαίνουργιο BMW. 

Δεδομένου ότι ήταν Πρωταπριλιά, οι περισσότεροι αναγνώστες θεώρησαν ότι ήταν απλώς ένα αστείο και δεν μπήκαν στη λογική να ξυπνήσουν από τα χαράματα και να πάνε στην αντιπροσωπεία.

Ωστόσο, μια γυναίκα, η Tiana Marsh, αποφάσισε να το δοκιμάσει και εμφανίστηκε στην αντιπροσωπεία BMW Team McMillan. Προς μεγάλη της έκπληξη, η διαφήμιση ήταν αληθινή! Η BMW τής χάρισε ένα ολοκαίνουργιο BMW 1 Series, με τις πινακίδες να αναγράφουν "NO FOOL", αντικαθιστώντας το παλιό της αυτοκίνητο, ένα Nissan.

Η διαφήμιση «σίγουρα φάνηκε πολύ καλή για να είναι αληθινή», δήλωσε ο εκπρόσωπος της BMW: «Θέλαμε να αντιστρέψουμε τα δεδομένα και να ανταμείψουμε το πρώτο άτομο που ήταν πρόθυμο να πάρει την ευκαιρία». Το παλιό αυτοκίνητο της κ. Marsh πωλήθηκε για να συγκεντρωθούν χρήματα για ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα που βοηθά παιδιά με αναπηρία, ανέφερε στην εφημερίδα.

Διαβάστε ακόμα: Οταν τα Burger King έβγαλαν burger για αριστερόχειρες...{alertInfo}

Το γεγονός αυτό, με το σχετικό video, έγινε viral και η BMW απέδειξε ότι μερικές φορές οι πρωταπριλιάτικες φάρσες μπορούν να είναι και... πραγματικές εκπλήξεις

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia