Τα τελευταία χρόνια, στο χώρο των κομμωτηρίων παρατηρείται μια νέα τάση, που έκανε πρώτα την εμφάνισή της στη Μ. Βρετανία και αργότερα σε όλο τον υπόλοιπο ανεπτυγμένο κόσμο. Πρόκειται για την… «ήσυχη καρέκλα».
Η "quiet chair" είναι μια πολιτική που υιοθετούν ορισμένα κομμωτήρια για να προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να απολαύσουν το κούρεμα ή την περιποίηση μαλλιών χωρίς να αισθάνονται υποχρεωμένοι να συμμετέχουν σε συζητήσεις με τον/την κομμωτή/κομμώτρια.
Οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν μια "quiet chair" όταν κλείνουν το ραντεβού τους ή κατά την άφιξή τους στο κομμωτήριο. Στην περίπτωση αυτή ο κομμωτής θα συναναστραφεί με την/τον πελάτισσα/πελάτη μόνο για τα απολύτως απαραίτητα.
Ως εκ τούτου, δημιουργείται ένας ήρεμος χώρος όπου ο πελάτης μπορεί να χαλαρώσει, να διαβάσει ή να απολαύσει τη διαδικασία χωρίς πίεση. Ιδιαίτερα ελκυστικός για εσωστρεφείς πελάτες, άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού ή απλώς θέλουν λίγο χρόνο μόνοι τους, αλλά και για τους επαγγελματίες του χώρου που δεν χρειάζεται να πλατειάσουν ή να εμπλακούν σε κουτσομπολιά – κάτι που συνηθίζεται σε τέτοιους χώρους.
Διαβάστε ακόμα: Διαφορετικά καλαθάκια για διαφορετικές πελάτισσες... {alertInfo}
Μια τέτοια πρακτική όχι μόνο δημιουργεί μια πιο άνετη εμπειρία για τους πελάτες αυτούς (ουσιαστικά συντασσόμαστε με τα θέλω του πελάτη - "no two customers are alike"), αλλά ταυτόχρονα αφαιρεί το ''guesswork'' από τους υπαλλήλους της επιχείρησης.