Μια από τις διαφημίσεις που ξεχώρισε για τη δημιουργικότητά της και η οποία αναδείκνυε την ανάγκη για την ισότητα ανάμεσα στα δύο φύλα (ένα διαχρονικό και συνάμα επίκαιρο αίτημα), ήταν της Stabilo Boss, του μεγαλύτερου κατασκευαστή μαρκαδόρων παγκοσμίως, την οποία εμπνεύστηκε η DDB, το 2018. H καμπάνια, που απέσπασε πληθώρα βραβείων, παρουσιάζει τι ακριβώς σημαίνει η γνωστή φράση «πίσω από κάθε μεγάλο άντρα κρύβεται μια μεγάλη γυναίκα», θέλοντας να καταδείξει τις αφανείς ηρωίδες, των οποίων τα επιτεύγματα συχνά παραβλέπονται.
«Γυναίκες που δεν έγιναν ποτέ μέρος της συλλογικής μας συνείδησης - σε αντίθεση με τους άνδρες συναδέλφους τους. Θέλαμε να δώσουμε σε αυτές τις γυναίκες και τις ιστορίες τους την αναγνώριση που τους αξίζει. Και το κάναμε αυτό, με την κυριολεκτική έννοια του όρου, αναδεικνύοντάς τες με, τι άλλο, ένα Stabilo Boss», δήλωσε χαρακτηριστικά η υπεύθυνη της διαφήμισης.
Η καμπάνια, που δεν επιθυμούσε απλώς να πουλήσει μαρκαδόρους αλλά να εμπνεύσει όλες τις γυναίκες ανά τον κόσμο (και εδώ ακριβώς εδράζεται η επιτυχία της), επιστρατεύει φωτογραφίες στις οποίες οι πρωταγωνίστριες θα παρέμεναν αόρατες, αν δεν εστίαζε πάνω τους ένα Stabilo highlighter. Η ιστορία των σπουδαίων αυτών γυναικών παρουσιάζεται σε μια σειρά από έντυπες ασπρόμαυρες διαφημίσεις, όπου χάρη σε ένα Stabilo Boss όλη η προσοχή πέφτει πάνω τους, με το μήνυμα να είναι ξεκάθαρο και απλό: "Highlight the Remarkable".
Πρόκειται για γυναίκες άγνωστες στο ευρύ κοινό, που διέπρεψαν σε έναν ανδροκρατούμενο κόσμο, όπως η μαθηματικός της NASA Katherine Johnson, υπεύθυνη για την ασφαλή επιστροφή της αποστολής Apollo 11 στη Γη (κατά τη διάρκεια της 35ετούς καριέρας της απέκτησε τη φήμη ανθρώπου που μπορούσε, χάρη στους υπολογισμούς που έκανε, να εισαγάγει τη χρήση υπολογιστών στην υπηρεσία της NASA).
Αλλά και η Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Edith Wilson, που ουσιαστικά ασκούσε καθήκοντα Προέδρου όταν ο σύζυγός της έπαθε εγκεφαλικό και έμεινε παράλυτος το 1919. Όπως και η φυσικός Lise Meitner, που ανακάλυψε την πυρηνική σχάση, μολονότι το Βραβείο Νόμπελ αργότερα κατέληξε στον συνεργάτη της, χωρίς η συνεισφορά της να αναγνωριστεί.
Η καμπάνια έγινε viral καθώς προσέγγισε 15 εκατ. χρήστες του Twitter, με τις ημερήσιες αναφορές, για αρκετές μέρες και σε πολλαπλά κανάλια, να φθάνουν τις 4.100 τη μέρα.
Πηγή: Προδημοσίευση από το βιβλίο "100+1 Καλύτερες Διαφημίσεις Ολων των Εποχών"