Όταν έχασε τα γυαλιά οράσεώς του μάρκας Warby Parker μέσα στο τρένο, κατευθυνόμενος στο σπίτι του στη Βοστώνη, ο Michael John Mathis δεν θα πίστευε αυτό που θα ακολουθούσε.
Ο Mathis έσπευσε άμεσα να αγοράσει ένα πανομοιότυπο ζευγάρι, ωστόσο λίγες μόνο μέρες μετά έγινε αποδέκτης ενός δέματος, που περιείχε δύο ίδια ζευγάρια γυαλιά (το ένα μάλιστα ήταν αυτό που είχε χάσει), ένα βιβλίο και ένα ιδιόχειρο σημείωμα…
Όπως αποδείχθηκε, η αποστολέας του δέματος ήταν υψηλόβαθμο στέλεχος της Warby Parker, η οποία βρισκόταν στο ίδιο βαγόνι, ακριβώς απέναντι από τον Mathis, είχε βρει τα γυαλιά και κατάφερε -αξιοποιώντας τη βάση δεδομένων της εταιρείας (αλλά και καταγράφοντας τις πωλήσεις γυαλιών, για το συγκεκριμένο -σπάνιο- μοντέλο, που έγιναν τις επόμενες μέρες)- να τον εντοπίσει:
"Hi Michael, This might be odd ... but you sat across from me on the train ride from NYC to Boston a few weeks ago and left your glasses on the train! As luck would have it, I happen to be the GC of Warby Parker, and there is nothing I like more than a good mystery... I hope these find you in good health! (also, we noticed your lenses were scratched so we made you a fresh pair!)."
Sincerely, AK
Ο Mathis ήταν τόσο έκπληκτος και συνάμα ενθουσιασμένος, που έσπευσε να κάνει ανάρτηση στο Facebook για την απίστευτη εμπειρία που μόλις είχε βιώσει.
I just experienced possibly the very best customer service of all time. A few weeks ago, I accidentally left my beloved Warby Parker reading glasses on the Acela. Annoyed, I bought myself another, identical, pair the following day. Today I received an unexpected package containing not one, but two pair of those same reading glasses, a copy of "On The Road" by Jack Kerouac and the following note...
Η Warby Parker με μια απλή κίνηση είχε μόλις κερδίσει έναν πελάτη εφ’ όρου ζωής (και εμείς κερδίσαμε μία απίστευτη ιστορία εξυπηρέτησης)…
Πηγή: 100+1 Αψογες Ιστορίες Εξυπηρέτησης {alertInfo}