Ουκ ολίγες φορές, η αναπάντεχη δημοσιότητα, απόρροια της συμμετοχής μιας εταιρείας ή των προϊόντων της σε μια τηλεοπτική σειρά, μπορεί να έχει δύο όψεις. Μία θετική, από την αύξηση του τζίρου, αλλά και μία αρνητική, από τις κακές και σε κάποιο βαθμό παράλογες κριτικές.
Ο Thierry Rabineau διευθύνει το La Boulangerie Moderne, έναν φούρνο του 19ου αιώνα στην Rue des Fossés Saint-Jacques. Ο φούρνος έχει γίνει δημοφιλής στους τουρίστες μετά την πρεμιέρα της ρομαντικής σειράς Emily in Paris, το 2020, η οποία ακολουθεί τις περιπέτειες μιας νεαρής Αμερικανίδας στη γαλλική πρωτεύουσα.
Πλέον συρρέουν τουρίστες από όλο τον κόσμο, οι οποίοι φωτογραφίζονται στη βιτρίνα του μαγαζιού τρώγοντας κρουασάν.
O ιδιοκτήτης δήλωσε ότι η σειρά αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις (ξεπέρασαν το 40%) και ότι μόνο το 5% των διαδικτυακών κριτικών ήταν αρνητικές, οι οποίες ωστόσο ήταν ιδιαίτερα καυστικές. Είπε ότι κάποιοι ήρθαν πιστεύοντας ότι «τα προϊόντα μας θα είναι απίστευτα». «Αλλά ποτέ δεν ισχυριστήκαμε ότι είμαστε κάτι άλλο από το κλασικό αρτοποιείο της γειτονιάς σας».
Το κατάστημα έχει 4,5/5 αστέρια στην Google, αλλά ορισμένες κριτικές ήταν ιδιαίτερα σκληρές. Ένας πελάτης έγραψε: «Το διάσημο κρουασάν από την τηλεοπτική εκπομπή “Emily In Paris” είναι το χειρότερο κρουασάν που δοκίμασα στο Παρίσι και είναι ακριβό». Μια άλλη κριτική ανέφερε: «Τα κρουασάν είναι πολύ καλά, αλλά μην πάτε εκεί, είναι όλο φασαρία και τίποτα άλλο - τα γλυκά είναι αηδιαστικά», ενώ ένας άλλος έγραψε: “Δεν αξίζει ούτε το κόστος του ταξί”.
Ο Rabineau δηλώνει απογοητευμένος και θέλει τώρα να απαλλαγεί εντελώς από τις κριτικές της Google. «Η Google μας επιβάλλει κάτι που δεν ζητήσαμε», δήλωσε. «Στο τέλος θα αφαιρέσω εντελώς το όνομά μας από την Google».
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε και η κόρη του ιδιοκτήτη: «Δεν ξέρω τι περιμένουν να βρουν σε μας και δεν το βρίσκουν. Ενας απλός φούρνος είμαστε. Δεν πουλάμε όνειρα, φρέσκο ψωμί πουλάμε».