Πώς ένας πιλότος έκανε τη διαφορά με μια απλή χειρονομία

Η Tanya Stamos πετούσε από το Σαν Φρανσίσκο στο Χιούστον, όταν το αεροπλάνο έπρεπε να εκτραπεί προς το Νέο Μεξικό λόγω ενός επείγοντος ιατρικού περιστατικού στο αεροσκάφος, όπως ανέφερε σε ένα βίντεο που ανέβασε στο TikTok. 


Στο βίντεο εξηγεί ότι ο πιλότος κατέληξε να κάνει κάτι ασυνήθιστο όταν οι επιβάτες αναγκάστηκαν να περιμένουν ώρες στο αεροδρόμιο μετά την απρογραμμάτιστη προσγείωση. Πρόσθεσε δε ότι η United Airlines έδωσε σε όλους ένα κουπόνι φαγητού αξίας 15 δολαρίων, αλλά τα καταστήματα εστίασης του αεροδρομίου ήταν όλα κλειστά - με αποτέλεσμα ο πιλότος να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.

«Η πτήση μου από το SF στο Χιούστον σήμερα σίγουρα δεν πήγε όπως είχε προγραμματιστεί», έγραψε η Stamos. «Είχαμε μια αναγκαστική προσγείωση στο Νέο Μεξικό στις 4 το απόγευμα λόγω ενός επείγοντος ιατρικού περιστατικού με έναν επιβάτη. Προσευχές στον επιβάτη που έφυγε εσπευσμένα με το ασθενοφόρο όταν φτάσαμε. Στη συνέχεια απογειωθήκαμε και τώρα τελικά φεύγουμε από εδώ κοντά στις 11 το βράδυ».

Και συνεχίζει: «Ο πιλότος μας ήταν καταπληκτικός. Ένιωσε τόσο άσχημα για την κατάσταση, που παρήγγειλε 30 πίτσες από μια τοπική πιτσαρία και τις παρέδωσε κατευθείαν στην πύλη μας, και στη συνέχεια φρόντισε να φάνε και οι 150 επιβάτες, πριν πάρει και ο ίδιος ένα κομμάτι».

H Stamos δήλωσε στο Fox News ότι κατά την προσγείωση, ο πιλότος ευχαρίστησε όλους για την υπομονή τους (το αεροπλάνο έφθασε στον προορισμό του με έξι ώρες καθυστέρηση) και αρκετοί επιβάτες, παρά την ταλαιπωρία τους, του έσφιξαν το χέρι καθώς έφευγαν.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia