Eίναι από τις περιπτώσεις που επιβεβαιώνεται η φράση "bad press is good marketing" (και η κακή δημοσιότητα είναι διαφήμιση). Αυτό ακριβώς βίωσε ο ιδιοκτήτης μιας πιτσαρίας στη Μασαχουσέτη, όταν έγινε αποδέκτης μιας κακής κριτικής.
Ο ιδρυτής του Barstool Sports, Dave Portnoy που κάνει κριτικές για τις διάφορες πιτσαρίες της Αμερικής, χαρακτήρισε σε ένα βίντεο την Dragon Pizza στο Somerville της Μασαχουσέτης, «τη χειρότερη πιτσαρία στην Αμερική».
«Dave, ελπίζω να απολαμβάνεις την πίτσα σου, αλλά δεν εκτιμώ αυτό που κάνεις στις μικρές επιχειρήσεις», απάντησε μέσω βίντεο -έντονα ενοχλημένος- ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας.
Παρά τη διαμάχη που έγινε viral, το κατάστημα όχι μόνο δεν είδε τις πωλήσεις του να μειώνονται, αλλά ισχυρίζεται ότι τις επόμενες μέρες ξεπουλούσε, σε τέτοιο σημείο που αναγκάστηκε να κλείσει για μία μέρα για να προετοιμαστεί προκειμένου να ανταποκριθεί στην διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση.
Μερικές φορές λοιπόν, ακόμα και μια αρνητική κριτική μπορεί να είναι καλύτερη από μία θετική...