Ουκ ολίγες φορές οι επιχειρήσεις σκέφτονται out-of-the-box για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Ενίοτε, αυτό μπορεί να συμβεί με τη δημιουργία δημοσιότητας (publicity stunt).
Κάτι ανάλογο έπραξε το Canadian Club το 1967, με την ονομασία "Hide a Case". Η ιδέα ήταν να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand και να δημιουργήσει αίσθηση περιπέτειας γύρω από το προϊόν.
Τι ακριβώς έκανε; Δημιούργησε ένα σύγχρονο κυνήγι χαμένου θησαυρού. Εκρυψε -από το 1967 μέχρι το 1980- 25 κούτες με μπουκάλια ουίσκι σε διάφορες απομακρυσμένες και εξωτικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, από τη Σαχάρα και την Αυστραλία μέχρι τον Καναδά και τα Ιμαλάια.
Η καμπάνια προκαλούσε τους λάτρεις της περιπέτειας (και λάτρεις του συγκεκριμένου brand) να αναζητήσουν, δίνοντας τους κάποιους γρίφους, αυτές τις κούτες, δημιουργώντας ένα αίσθημα μυστηρίου και περιπέτειας.
Το "Hide a Case" είχε τεράστια επιτυχία καθώς προσέλκυσε τεράστια δημοσιότητα, ενισχύοντας την εικόνα του brand.
Ακόμα και δεκαετίες αργότερα, μερικές από αυτές τις κούτες, εννέα στο σύνολό τους (ανάμεσά τους μία στο Βόρειο Πόλο και άλλη μία σε νησί της Χιλής), δεν έχουν βρεθεί, γεγονός που συνεχίζει να προκαλεί περιέργεια και ενδιαφέρον.
Η εταιρεία, μάλιστα, το 2010 προσέφερε 100.000 δολάρια σε όποιον βρει κάποιο από αυτά. Η καμπάνια παραμένει ένα από τα πιο θρυλικά παραδείγματα δημιουργικού μάρκετινγκ στην ιστορία.