H ιρλανδική μπίρα Guinness είναι για δεκαετίες το παραδοσιακό ποτό των Βρετανών στις παμπ. Ωστόσο, η φήμη της φαίνεται ότι εσχάτως έχει κερδίσει και άλλες αγορές-στόχους, όπως είναι οι γυναίκες και οι νέοι, οι εκπρόσωποι της Cen-Z.
Ενδεικτικό είναι ότι στη Μεγάλη Βρετανία η κατανάλωση Guinness μεταξύ των γυναικών αυξήθηκε κατά 27% από το έτος 2022 έως το 2023. Αυτό σε μεγάλο βαθμό αποδίδεται στους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στις καμπάνιες μάρκετινγκ που δεν την παρουσιάζουν πια σαν ένα ποτό για άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά σαν κάτι που μπορεί να καταναλωθεί τόσο από τη νέα γενιά όσο και τις γυναίκες.
Ωστόσο, όλο αυτό έχει φέρει πονοκέφαλο στην Diageo. Σήμερα, πλέον, η ζήτηση στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι τόσο μεγάλη (αυξημένη κατά περίπου 25% σε σύγκριση με πέρυσι), σε αντίθεση με τις λοιπές μπίρες που κινούνται ελαφρώς πτωτικά, που η Diageo, στην οποία ανήκει, αδυνατεί να την καλύψει.
Λόγω της αιφνίδιας αύξησης της ζήτησης, η εταιρεία ανακοίνωσε σε ορισμένους ιδιοκτήτες παμπ ότι θα θέσει όρια στις ποσότητες που θα παραδίδει, προκειμένου να διασφαλίσει ότι θα υπάρχει επάρκεια κατά τη διάρκεια των γιορτών, όπου παραδοσιακά καταγράφονται οι περισσότερες πωλήσεις μπίρας.