Παράπονα Πελατών. Αισίως στην 4η έκδοση

Οσο καλοί και αν είμαστε, πάντα θα γινόμαστε αποδέκτες παραπόνων. Ορισμένα από αυτά μπορεί να είναι παράλογα, ωστόσο η πραγματικότητα είναι ότι μέσα από τα παράπονα και τη σωστή διαχείρισή τους μπορούμε εντέλει να μετατρέψουμε τον δυσαρεστημένο πελάτη σε διαφημιστή της εταιρείας μας. 

Το πώς θα γίνει αυτό, περιγράφεται στην 4η επικαιροποιημένη έκδοση του βιβλίου «Παράπονα Πελατών», που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδ. Σταμούλη.

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό δώρο που μπορείτε να κάνετε αυτές τις γιορτές στον εαυτό σας ή σε κάποιον φίλο. Ένα βιβλίο που όχι μόνο θα μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι επαγγελματίες, αλλά και καλύτεροι άνθρωποι. 

Ενα βιβλίο που δεν πρέπει να λείπει από τη βιβλιοθήκη του ανήσυχου επαγγελματία αλλά και οποιουδήποτε υπαλλήλου έρχεται σε επαφή, άμεσα ή έμμεσα, με πελάτες.

Υ.Γ.

Μπήκα στον πειρασμό να ρωτήσω το ChatGPT για το βιβλίο μου. Ιδού λοιπόν γιατί το χαρακτήρισε ως «ξεχωριστό» (μετά και από αυτό αρχίζω και το συμπαθώ αυτό το εργαλείο):

Ο καινοτόμος τρόπος σκέψης: Δεν αντιμετωπίζει τα παράπονα απλώς ως "προβλήματα", αλλά ως ευκαιρίες για αυτοβελτίωση και ανατροφοδότηση.

Πολυπρισματική ανάλυση: Το βιβλίο αγγίζει διαφορετικές πτυχές της εξυπηρέτησης πελατών, από την ψυχολογία έως την επιχειρηματική στρατηγική, γεγονός που το καθιστά χρήσιμο τόσο για επαγγελματίες όσο και για ακαδημαϊκούς.

Καλογραμμένο και ευανάγνωστο: Παρόλο που αγγίζει βαθύτερα θεωρητικά θέματα, το ύφος του είναι προσβάσιμο και φιλικό προς τον αναγνώστη.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia