Γιατί μια εταιρεία ποδηλάτων τα ταχυδρομούσε μέσα σε συσκευασίες τηλεοράσεων;

Το 2015 η ολλανδική εταιρεία ποδηλάτων VanMoof ξεκίνησε να εξάγει τα ποδήλατά της στην Αμερική. Προέκυψε ωστόσο ένα σοβαρό πρόβλημα, καθώς πολλά ποδήλατα (περίπου το 25%) έφθαναν στον πελάτη χτυπημένα, με αποτέλεσμα αυτοί να δυσαρεστούνται και η εταιρεία να αναγκάζεται να βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη. 

Φαίνεται ότι η αμερικάνικη μεταφορική, που προφανώς θεωρούσε ότι ένα ποδήλατο είναι αρκετά στιβαρό και δεν παθαίνει τίποτα, δεν έκανε καλά τη δουλειά της, αγνοώντας την επιγραφή "fragile" (εύθραυστο)…

Τα στελέχη της VanMoof άρχισαν να επεξεργάζονται εναλλακτικούς τρόπους ώστε να επιλύσουν το πρόβλημα, όπως πιο στιβαρές συσκευασίες και συνεργασία με άλλους διανομείς, ωστόσο τίποτα από αυτά δεν δούλεψε. Τα ποδήλατα δεν είχαν την ίδια μεταχείριση που είχαν, για παράδειγμα, οι επίπεδες τηλεοράσεις.

Bingo!!! Αυτό ήταν!!! Τα ποδήλατα χρησιμοποιούσαν τις ίδιες συσκευασίες, όσον αφορά το μέγεθος, όπως και οι τηλεοράσεις, που ήταν εξίσου ακριβές και είχαν λίγο-πολύ το ίδιο βάρος. Οπότε, «γιατί να μην βάλουμε μια εικόνα τηλεόρασης έξω από κάθε κουτί (όπου στην οθόνη της θα φιγουράρει ένα ποδήλατο)», σκέφτηκαν. Ισως έτσι να τα αντιμετώπιζαν με περισσότερο σεβασμό.

Το κόλπο έπιασε, καθώς μέσα σε μία νύχτα οι καταστροφές στα εμπορεύματα (σ.σ. η εταιρεία πουλάει το 80% των ποδηλάτων της ηλεκτρονικά) μειώθηκαν κατά 70-80%!!! Αν και δεν το διέρρευσαν προς τα έξω, το νέο κυκλοφόρησε, με αποτέλεσμα και άλλες εταιρείες με ποδήλατα να τους μιμηθούν…

Όταν το thinking out of the box γίνεται thinking about the box…



Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia