Είναι στη φύση μας να αισθανόμαστε όμορφα όταν ακούμε ή διαβάζουμε στα social media και όχι μόνο, για ιστορίες άψογης εξυπηρέτησης. Ιστορίες που διαδραματίζονται ανάμεσα σε ανθρώπους ενθυμίζοντάς μας, σε μια εποχή όπου κατακλυζόμαστε από αρνητικές ειδήσεις, ότι υπάρχουν ακόμα ψήγματα καλοσύνης στον κόσμο. Πόσο σπάνιο άραγε είναι σε μια εποχή όπου βασιλεύει η μετριότητα, να ακούς και να διαβάζεις για την αριστεία στην εξυπηρέτηση;
Πόσο συχνά αλήθεια ακούμε για ιστορίες υπαλλήλων που παρείχαν υποδειγματική εξυπηρέτηση είτε επειδή έκαναν πολύ καλά πολλά μικρά πράγματα ή απλώς έκαναν κάτι μεγάλο, υπερβαίνοντας εντέλει τις προσδοκίες των πελατών; Σπάνια, αν αναλογιστούμε ότι οι κακές -οι απλώς οι μέτριες- ιστορίες εξυπηρέτησης είναι ο κανόνας παρά η εξαίρεση.
Με αυτούς τους ανθρώπους θα καταπιαστεί το βιβλίο "100+1 Ιστορίες Αψογης Εξυπηρέτησης", το οποίο έχει ως στόχο να αναδείξει όχι μόνο τις καλές πρακτικές εξυπηρέτησης, αλλά και να λειτουργήσουν ως διδαχές για όλους όσοι δραστηριοποιούνται στο επιχειρείν.
Οι 100+1 Ιστορίες Αψογης Εξυπηρέτησης παρουσιάζονται με χρονολογική σειρά και καλύπτουν σχεδόν όλους τους κλάδους, αν και την τιμητική τους έχουν οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών. Η ένταξή τους στη λίστα έγινε καθαρά με υποκειμενικά κριτήρια με βασική πηγή έγκριτα site και βιβλία.
Μέσα από την ανάγνωση του συγγράμματος αυτού, ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται ότι ορισμένες επιχειρήσεις διαθέτουν έντονη παρουσία, όπως η Zappos, τα Ritz-Carlton και η Southwest Airlines, χωρίς ωστόσο να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον - για το λόγο αυτό στις εταιρείες αυτές επιλέχθηκαν -μέσα από μια μεγάλη «δεξαμενή»- οι πιο «δυνατές» ιστορίες.
Κλείνοντας, ένας ακόμη στόχος του βιβλίου είναι πέρα από καλούς επαγγελματίες να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. Όπως πολύ εύστοχα διάβασα σε μια πινακίδα: «Να είσαι η αφορμή που κάποιος θα εμπιστευτεί ξανά τους ανθρώπους».
Δείτε όλα τα βιβλία μου εδώ