Μόλις έχει ολοκληρωθεί ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο για το προσωπικό ενός ξενοδοχείου στα Χανιά, με αντικείμενο την άψογη εξυπηρέτηση πελατών, και μια από τις κοπέλες με πλησιάζει χαμογελαστή και αφού με ευχαριστεί, μου λέει με ταπεινότητα: «Θα σας προτείνω έναν τίτλο για το σεμινάριό σας. «Πώς να γίνουμε ξανά άνθρωποι».
Το θυμήθηκα αυτό όταν διάβασα την εβδομάδα που μας πέρασε την ιστορία για την οδηγό του ΚΤΕΛ που πήγε το extra mile, και το έκανε κυριολεκτικά...
Για όσους δεν γνωρίζουν, το περιστατικό διαδραματίστηκε ένα βροχερό βράδυ με την οδηγό του αστικού ΚΤΕΛ Κατερίνης να προσφέρει προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους επιβάτες της.
Αντί απλώς να τους αφήσει στη στάση, από όπου θα έπρεπε να περπατήσουν μέχρι το σπίτι τους εν μέσω καταρρακτώδους βροχής, η οδηγός ρώτησε τον κάθε έναν -καμιά 30αριά συνολικά- πού βρίσκεται το σπίτι του και τους άφησε όλους έξω από την πόρτα τους…
Οπως δήλωσε χαρακτηριστικά: "Από τους 30 επιβάτες, οι 12 μου ζήτησαν αν μπορώ να τους αφήσω κοντά στα σπίτια τους. Χωρίς δεύτερη σκέψη τους άφησα κοντά προκειμένου να μην πάθουν κάποιο ατύχημα και να μην βραχούν», πρόσθεσε, ενώ ανέφερε ακόμη ότι: «θα το ξαναέκανα. Όταν έχω επιβάτη 87χρονο με μπαστούνι που δεν μπορεί να περπατήσει, θα μπορούσα να τον αφήσω 100 μέτρα στη στάση μέσα στη βροχή; Δεν θα το έκανα... Αγαπώ πολύ αυτό που κάνω".
Φυσικά η είδηση έγινε viral, με τους επιβάτες που αρχικά διέδωσαν την ιστορία, να εξυμνούν την οδηγό για αυτή την απίστευτη πράξη καλοσύνης.
Ηθικό δίδαγμα: Μερικές φορές για να πας το έξτρα μίλι πρέπει να αψηφήσεις πολιτικές, πρωτόκολλα και κανονισμούς και να σκεφτείς σαν… άνθρωπος. Και πάνω από όλα, πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις, όσο ταπεινό και αν είναι...