"Μην επισκεφθείτε το Οσλο". Πώς το Οσλο μπήκε στον τουριστικό χάρτη

Ένα βασικό συστατικό για να γίνει viral μια καμπάνια είναι να σκέφτεται out-of-the-box.Και αυτό είναι κάτι που το επέτυχε η καμπάνια "Is it even a city?" για την προώθηση του Οσλο ως τουριστικού προορισμού.

Η εν λόγω αντισυμβατική καμπάνια, το βίντεο της οποίας μετρά πάνω από 740.000 θεάσεις, παροτρύνει το κοινό να… «μην επισκεφθεί το Οσλο».

Ναι, σωστά το διαβάσατε. Σε αντίθεση με άλλους προορισμούς που προβάλουν όμορφες παραλίες και τοπία, το Οσλο αυτοσαρκάζεται, καταφέρνοντας ωστόσο να περάσει το μήνυμα.

Στο βίντεο, ένας 31χρονος κάτοικος της πρωτεύουσας της Νορβηγίας αναρωτιέται για ποιο λόγο να θέλει κάποιος να επισκεφθεί το Όσλο.

«Θέλω να πω, είναι καν πόλη;», διερωτάται, χωρίς να εντυπωσιάζεται από την προσβασιμότητα, την ποιότητα των υπηρεσιών και την ομορφιά του τοπίου. «Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κόσμος πηγαίνει για κολύμπι στη μέση της πόλης. Είναι αηδιαστικό», λέει σε κάποιο σημείο.

Και συνεχίζει τον μονόλογό του: «Μοιάζει περισσότερο με χωριό. Θέλω να πω, στρίβεις σε μια γωνία και να ο πρωθυπουργός. Στρίβεις στην επόμενη και να ο βασιλιάς».

«Αν δεν χρειάζεται να σταθείς στην ουρά για 1-2 ώρες, αξίζει πραγματικά να το δεις;», αναρωτιέται για τα μουσεία της πόλης, απευθυνόμενος προφανώς στους τουρίστες που αρέσκονται να επισκεφθούν πιο ανόθευτους και λιγότερο κορεσμένους προορισμούς. 

Με την καμπάνια αυτή, το Οσλο αποσκοπεί, σε μια εποχή όπου όλο και περισσότεροι αναζητούν πιο δροσερούς προορισμούς (βλ. coolcation), να αρπάξει ένα κομμάτι από την πίτα.




Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia