Το 1903, όταν ο William Harley σχεδίασε πάνω σε ένα χαρτί ένα ποδήλατο στο οποίο είχε προσαρμόσει μια μηχανή, δεν θα φανταζόταν ότι το δημιούργημά του θα αποτελούσε το προοίμιο ενός μύθου. Μερικές δεκαετίες αργότερα, το διάσημο σήμα της Harley Davidson δεν θα περιοριζόταν μόνο πάνω σε μηχανές, αλλά και σε μια σειρά συναφών και μη με την εικόνα του σκληρού και ανυπότακτου αναβάτη, προϊόντων, όπως γυαλιά ηλίου, δερμάτινα μπουφάν, μπλουζάκια, αναπτήρες κ.ά.
Στη δεκαετία του 1990, η εταιρεία διατεινόμενη ότι «όσο περισσότερα προϊόντα τόσο περισσότερες πωλήσεις», αποφάσισε να πάει ένα βήμα παραπέρα βάζοντας το σήμα της σε αρώματα, aftershave, ακόμη και ψύκτες για το κρασί.
Η σειρά αρωμάτων με τίτλο Hot Road, που βγήκε στην αγορά το 1996, παρέπεμπε σε μυρωδιές από τα ξύλα του δάσους διανθισμένες με νότες καπνού… Όμως, όπως αποδείχτηκε, οι εραστές της Harley Davidson, οι οποίοι αγαπούσαν τόσο πολύ τη μηχανή τους σε σημείο να κάνουν τατουάζ στο σώμα τους με το όνομα και το σήμα της εταιρείας, δεν εντυπωσιάστηκαν απ’ αυτή την ανεξέλεγκτη επέκταση της μάρκας και αρνήθηκαν να πληρώσουν 25-60 δολάρια για να πάρουν μια κολόνια που ανέγραφε Harley-Davidson.
Διαβάστε ακόμα: New Coke. Οταν η Coca-Cola υπέπεσε στην γκάφα του αιώνα... {alertInfo}
Σύντομα η αλυσίδα καταστημάτων της Harley Davidson «πλημμύρισε» από τέτοιου είδους προϊόντα, σε τέτοιο βαθμό που, σύμφωνα με τη μαρτυρία ενός κατόχου της μηχανής-θρύλου, αντικατέστησαν στα ράφια τα εξαρτήματα της Harley Davidson. Ήταν πιο εύκολο πλέον στα καταστήματα αυτά να αναζητήσει κάποιος βρεφικά είδη, κάλτσες και γραβάτες, παρά οτιδήποτε είχε να κάνει με τη μηχανή…