Ουκ ολίγες φορές, ιδιαίτερα στο χώρο της φιλοξενίας, ο καιρός -σε αντίθεση με αυτό που προβάλουν οι τουριστικές μπροσούρες- δεν είναι σύμμαχός μας. Ο άστατος καιρός δυσαρεστεί τον επισκέπτη, που έχει έρθει από μία λιγότερο ηλιόλουστη και περισσότερο βροχερή χώρα, που θέλει το τέλειο, όσον αφορά τις καιρικές συνθήκες, για τις λίγες μέρες που θα παραμείνει στη χώρα μας.
Πριν από μερικές μέρες ένας επισκέπτης από τη Γαλλία είχε κλείσει romantic dinner στην παραλία, σε πολύ γνωστό (και "προσεγμένο") ξενοδοχείο της Ιεράπετρας. Δυστυχώς για τον ίδιο, το dinner, που είχε προγραμματιστεί μήνες πριν, ακυρώθηκε δις λόγω καιρού.
Ο επισκέπτης ήταν σφόδρα δυσαρεστημένος με την ακύρωση καθώς, όπως αντιλήφθηκε η κοπέλα που ήταν αρμόδια γι' αυτά τα events, περίμενε πώς και πώς αυτή τη σημαντική στιγμή.
Ωστόσο, η εν λόγω υπάλληλος δεν το άφησε έτσι. Ηθελε να κάνει αυτό τον άνθρωπο να χαμογελάσει, παρ’ όλο που δεν ευθυνόταν η ίδια ή η επιχείρηση για την ακύρωση. Ηθελε αυτή και η ομάδα της να δημιουργήσουν μια στιγμή μαγείας γι’ αυτόν.
Όταν λοιπόν τον είδε απογοητευμένο, αντιλήφθηκε πως δεν τον ένοιαζε τόσο η παραλία, απλώς ήθελε να ζήσει κάτι ξεχωριστό με το ταίρι του, όπου κι αν ήταν αυτό.
Μέσα σε μια μόλις ώρα βρήκε φανάρια, κηροπήγια κ.λπ. και του έστησε ένα prive dinner μπροστά από το φωτιζόμενο κελάρι με τα κρασιά του ξενοδοχείου...
Ο πελάτης ενθουσιάστηκε με την πρωτοβουλία της υπαλλήλου και της ομάδας της – έγραψε μάλιστα και αποθεωτική κριτική στο TripAdvisor.
Συχνά, το να ξεπεράσεις τις προσδοκίες του πελάτη -και ως εκ τούτου να δημιουργήσεις έναν «ευαγγελιστή της μάρκας»- δεν κοστίζει σχεδόν τίποτα. Το μόνο που θέλει είναι μια ομάδα συνεργατών που είναι ταγμένοι στην εξυπηρέτηση, που διακατέχονται από ενσυναίσθηση, που μπορούν να «διαβάσουν» τον πελάτη και να του προσφέρουν εναλλακτικές, που θέλουν να τον κάνουν να αισθάνεται σημαντικός, που θέλουν να τον κάνουν να χαμογελάσει…