Πολυκαταστήματα Attica. Ζητούν από ταμία να πληρώσει 1.280 ευρώ...

Η κουλτούρα αρκετών επιχειρήσεων αναγνωρίζει ότι «ουδείς αλάθητος». Αναγνωρίζει ότι επιτρέπονται τα λάθη του προσωπικού, αρκεί βέβαια αυτό να μαθαίνει από αυτά, και δεν ευνοεί την ανάληψη τιμωρητικής δράσης. 

Πριν από χρόνια, σε μεγάλο online travel agent ένας υπάλληλος έκανε μια επική γκάφα, καθώς πρόσθεσε πρωινό στα καταλύματα, που κόστισε στην εταιρεία το ιλιγγιώδες ποσό των 1,9 εκατ. ευρώ. Κατόπιν τούτου, υπέβαλε την παραίτησή του, η οποία όμως δεν έγινε αποδεκτή. Η εταιρεία θεώρησε ότι ο εν λόγω υπάλληλος δεν θα υποπέσει ξανά στο ίδιο λάθος και προτίμησε να τον κρατήσει παρά να επενδύσει σε κάποιον άλλον που μπορεί να σφάλλει και να χρεώσει την επιχείρηση άλλα 2 εκατομμύρια. 

Είναι εξάλλου γνωστή και η ιστορία, πριν από λίγα χρόνια, με τον σερβιτόρο βρετανικού εστιατορίου που κατά λάθος σέρβιρε στον πελάτη κρασί αξίας 5.150 ευρώ. 

Δυστυχώς αν κάτι τέτοιο συνέβαινε στην χώρα μας ο υπάλληλος όχι μόνο θα είχε απολυθεί, αλλά θα τον πήγαιναν δικαστικά για να τους πληρώσει τη ζημιά… Οι περισσότεροι θα θυμούνται πριν λίγα χρόνια τη ρήτρα ξενοδοχείου βρετανικών συμφερόντων στην Κω που χρέωνε 30 ευρώ τις κοπέλες που καθάριζαν τα δωμάτια για κάθε παράπονο πελάτη σχετικά με την καθαριότητα...

Πριν λίγες μέρες, είχαμε ένα παρόμοιο περιστατικό από τα Attica Πολυκαταστήματα. Πρόσφατα παρουσιάστηκε ταμειακό έλλειμμα ύψους 1.280 ευρώ, τα οποία η εταιρεία απαίτησε από την ταμία, που κατά τα άλλα πληρώνεται με 660 ευρώ το μήνα (και χωρίς να παίρνει επίδομα ταμείου). Βέβαια της έκανε διευκόλυνση καθώς θα της παρακρατεί λίγα λίγα από το μισθό της (120 ευρώ το μήνα). 

Η αλήθεια πάντως είναι ότι τόσο στα Attica, τα οποία στο 9μηνο του 2023 επέδειξαν κέρδη ύψους 8 εκατ., όσο και σε πολλές άλλες επιχειρήσεις, ο υπάλληλος αλλάζει συνέχεια πόστα, καθώς η εργοδοσία δεν κάνει προσλήψεις, εργάζεται υπερωρίες, πληρώνεται ψίχουλα και συχνά έχει να κάνει με παράλογους πελάτες (ή πελάτες επιρρεπείς στην κλοπή – όσοι έχουν εργαστεί σε καταστήματα ρούχων θα καταλάβουν). Αν σε όλα αυτά προστεθεί η κούραση και το στρες, τότε αντιλαμβανόμαστε ότι, όταν κάποια στιγμή κάνουν το λάθος, θα χρωστάνε κιόλας…

Πριν λίγο καιρό μια φίλη πέρασε από συνέντευξη από ένα μικρό σούπερ μάρκετ πόλης (franchise γνωστής αλυσίδας). Ο ιδιοκτήτης ήταν ειλικρινής μαζί της, καθώς της είπε ότι πλήρωνε "καλά" (λίγο πάνω από αυτό που ορίζει ο νόμος) και ότι θα έκανε τα πάντα: καθάρισμα, ταμείο, ανεφοδιασμό ραφιών κ.λπ. Μάλιστα δεν παρέλειψε να πει, με απόλυτη φυσικότητα, ότι αν κατά το γέμισμα των ραφιών έσπαγε κάτι, π.χ. μια μαρμελάδα, θα το πλήρωνε η ίδια...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia