Είμαστε στο 1888, και παρά τις όποιες τεχνικές βελτιώσεις, τα πρώτα –κατά παραγγελία– αυτοκίνητα του πρωτοπόρου Γερμανού μηχανικού Karl Benz δεν έχουν βρει μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό, το οποίο παρέμενε επιφυλακτικό, αφού θεωρούσε ότι τα οχήματα αυτά δεν ήταν αξιόπιστα. Και η τιμή του πάντως ήταν απαγορευτική για τη συντριπτική πλειοψηφία, αφού τα 8.500 χρυσά μάρκα που κόστιζε, θα έδιναν μόνο σε λίγους τη δυνατότητα να το απολαύσουν. Εξάλλου, δεν ήταν λίγοι αυτοί που πίστευαν ότι αυτά τα περίεργα μαραφέτια υποκινούνταν από μυστηριώδεις και διαβολικές δυνάμεις…
Ο Benz, συντηρητικός εκ φύσεως, είχε αρχίσει να αμφιβάλει για την εφεύρεσή του, όταν η σύζυγός του, Bertha Ringer (1849-1944), εξαίρετη μηχανικός και τελειομανής, σκαρφίστηκε κάτι πολύ έξυπνο και πρωτοποριακό, που θα έπειθε και τους πλέον δύσπιστους ότι το αυτοκίνητο είχε έρθει για να μείνει. Το ημερολόγιο έγραφε 5 Αυγούστου 1888, όταν η κυρία Ringer, εν αγνεία του συζύγου της, «φόρτωσε» τα δύο παιδιά της στο αυτοκίνητο και αποφάσισε να επισκεφτεί τη μητέρα της, που έμενε 100 χιλιόμετρα μακριά…
Ήταν η πρώτη φορά που κάποιος θα τολμούσε να κάνει ένα τόσο μεγάλο ταξίδι, αφού μέχρι τότε οι αποστάσεις που καλύπτονταν ήταν πολύ μικρές, συνήθως δοκιμαστικές και πάντα με την παρουσία μηχανικού. Ο στόχος της, φυσικά, δεν ήταν τόσο να επισκεφτεί τη μητέρα της αλλά να πείσει τον άνδρα της, που είχε αποτύχει να προσεγγίσει τους πλούσιους, ότι το αυτοκίνητο θα έπιανε στην αγορά μόνο όταν ο κόσμος αντιλαμβανόταν ιδίοις όμμασιν τη χρησιμότητά του.
Η παράτολμη κυρία ξεκίνησε λοιπόν incognito το πρωί της 5ης Αυγούστου και μετά από πολλές περιπέτειες κατάφερε και έφθασε στον προορισμό της το βράδυ, οπότε και έστειλε τηλεγράφημα στον σύζυγό της, που εντωμεταξύ την αναζητούσε με αγωνία, για να του πει τα νέα και μάλιστα να του προτείνει κάποιες βελτιώσεις που έπρεπε να γίνουν. Την ημέρα εκείνη, όσοι έτυχε να βρεθούν στο δρόμο της, είδαν έκπληκτοι και τρομαγμένοι το περιβόητο και θορυβώδες horseless carriage, το οποίο περνούσε από μπροστά τους με μία… γυναίκα οδηγό (και δυο ανήλικα παιδιά).
Όπως ήταν αναμενόμενο, η απίστευτη περιπέτεια διαδόθηκε από στόμα σε στόμα σε όλη σχεδόν τη χώρα, όπως ακριβώς επιδίωκε η κυρία Ringer, που αποδείχθηκε ιδιοφυία στο μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις. Όλοι αναρωτιόνταν πώς μπόρεσε μια γυναίκα μόνη να οδηγήσει για 100 χιλιόμετρα σε τόσο κακοτράχαλους δρόμους.
Χάρη στη δημοσιότητα που προκλήθηκε, τα αμάξια του Benz, αν και απλά στην κατασκευή τους και πρωτόγονα σε σχέση με αυτά που θα κατασκευαστούν λίγα μόλις χρόνια αργότερα, ήταν πια διάσημα και έτσι η επιχείρησή του κατάφερε τελικά να επιβιώσει και να ευημερήσει (το 1926 η εταιρεία του συγχωνεύτηκε με την Daimler και θα ονομαζόταν Mercedes).