Πώς το ζαχαροπλαστείο "Ο Τάσος" διαχειρίστηκε αποτελεσματικά (και με χιούμορ) μια ενοχλητική συνήθεια πολλών ανυπόμονων πελατών

Εχει θέση το χιούμορ στην εξυπηρέτηση του πελάτη; Η απάντηση, αν γίνεται με τακτ, είναι ναι, καθώς το χιούμορ είναι κάτι που γενικώς λείπει από τη ζωή μας. Και όπως είχε πει κάποτε και ο Charlie Chaplin, "A day without laughter is a day wasted" (μία μέρα χωρίς γέλιο είναι μια χαμένη μέρα). Συν τοις άλλοις, το χιούμορ θα μπορούσε να επιστρατευτεί και για να εκπαιδεύσει-επιμορφώσει τους πελάτες. 

Όπως ακριβώς έπραξε ένα από τα πιο γνωστά και συνάμα ένα από τα καλύτερα ζαχαροπλαστεία της συμπρωτεύουσας, ο Τάσος στο Πανόραμα, που φημίζεται για τα γευστικά τρίγωνα πανοράματος και προφιτερόλ (credits to Labrini Kelesidou για τις φωτογραφίες). Το εν λόγω ζαχαροπλαστείο διαθέτει έναν εξωτερικό χώρο για τους καπνιστές, που σε κάποια σημεία διαχωρίζεται από τον εσωτερικό χώρο με ένα τζάμι.

Το μαγαζί είναι αρκετά μεγάλο και οι πελάτες που κάθονται έξω από το τζάμι και απολαμβάνουν καφέ, γλυκό κ.ά., όταν δεν βλέπουν τον σερβιτόρο, ανυπόμονοι γαρ, χτυπάνε το τζάμι. Τότε ήταν που ο ιδιοκτήτης και το προσωπικό σκέφτηκαν να τοποθετήσουν ένα αυτοκόλλητο που ανέγραφε: «Μην χτυπάτε τα τζάμια. Τρομάζουν τα γλυκά». 

Έκπληκτοι οι άνθρωποι του "Τάσος" μετά από λίγο καιρό διαπιστώνουν ότι οι πελάτες τους έκοψαν αυτή την άκρως ενοχλητική -για το προσωπικό και τους άλλους πελάτες που κάθονται στο εσωτερικό- συνήθεια. Κανένας πλέον δεν χτυπάει πια το τζάμι, αλλά και αυτοί που δεν γνωρίζουν και πάνε να το χτυπήσουν, διαβάζουν το αυτοκόλλητο και αμέσως σταματάνε! 

Ιδιοφυές!!!


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia