Το μαγικό μπισκότο σοκολάτας των DoubleTree

Tο DoubleTree είναι ένα από τα brands της Hilton Hotel και επικεντρώνεται στη ζεστή και φιλόξενη εξυπηρέτηση. Μία από τις "surprise and delight" πρακτικές μάρκετινγκ της DoubleTree είναι να μοιράζει ένα δωρεάν ζεστό, φρεσκοψημένο μπισκότο σοκολάτας σε κάθε επισκέπτη κατά το check-in.

Το πρώτο ζεστό μπισκότο σοκολάτας βγήκε από τη «γραμμή παραγωγής» το 1995. Σήμερα, υπολογίζεται ότι τα περίπου 600 ξενοδοχεία DoubleTree, σε 50 χώρες, έχουν μοιράσει τουλάχιστον μισό εκατομμύριο μπισκότα – περίπου 30 εκατομμύρια το χρόνο. Η κίνηση αυτή προκάλεσε αίσθηση, με πολλούς να τη σχολιάζουν θετικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στις ιστοσελίδες που φιλοξενούν κριτικές. 

Διαβάστε ακόμα:  Η ιστορία του Hilton {alertInfo}

Τα κατοπινά χρόνια, εξαργυρώνοντας τη δημοτικότητά τους, βγήκαν στην αγορά τρία βιβλία συνταγών για μπισκότα σοκολάτας, ενώ το περίφημο πλέον προϊόν της ήταν το πρώτο που παρασκευάστηκε, το 2019, στο Διάστημα. Ωστόσο η μεγαλύτερη επιτυχία της, που αποτελεί και την αποθέωση του content marketing έλαβε χώρα στα χρόνια της πανδημίας και του εγκλεισμού, όταν η ξενοδοχειακή εταιρεία μοιράστηκε τη μυστική συνταγή της με το κοινό – σήμερα θεωρείται μια από τις πλέον επιτυχημένες εκστρατείες content marketing στα χρόνια της πανδημίας. 

Έτσι έδωσαν την ευκαιρία στο πιστό κοινό τους, που δεν μπορούσε να ταξιδέψει για να «γευτεί» αυτή τη ζεστή φιλοξενία από τα DoubleTree (αλλά και για να μείνει ζωντανή στο μυαλό τους), να ετοιμάσει και να γευτεί το δημοφιλές μπισκότο στην ασφάλεια του σπιτιού του. 

Αναμφίβολα ήταν κίνηση-ματ. Πολλοί χρήστες και bloggers έσπευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημοσιεύσουν μηνύματα και εικόνες των μπισκότων, με το brand name της εταιρείας να αναπαράγεται χιλιάδες φορές. 

Αν βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο, τότε ίσως να σας ενδιαφέρει το σεμινάριο ''Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών''.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia