Αποκάλυψε προσωπικά δεδομένα στην απάντησή του σε κακή κριτική και καλείται να πληρώσει 10.000 ευρώ...

Υπάρχει μια βασική και απαράβατη αρχή στη διαχείριση των διαδικτυακών κριτικών. Όταν απαντάμε σε μια κριτική, πόσω μάλλον όταν είναι αρνητική, αποφεύγουμε πάντα να αποκαλύπτουμε προσωπικά στοιχεία και δη πληροφορίες που έχουν να κάνουν με θέματα υγείας. 

Προφανώς αυτό δεν το γνώριζε ένας γυναικολόγος από την Αυστρία, ο οποίος απάντησε στην αρνητική κριτική που του άφησε η ασθενής πέντε μέρες μετά την επίσκεψη, αποκαλύπτοντας την πάθησή της. Ως εκ τούτου, η ασθενής και συντάκτρια της κριτικής προχώρησε σε μήνυση, καθώς ο γιατρός στην απάντησή του αποκάλυψε την ασθένειά της, που ήταν κολπίτιδα.

Στην κριτική της η ασθενής συνιστούσε την αποφυγή του εν λόγω ιατρού, καθώς όχι μόνο δεν επέδειξε κανένα ενδιαφέρον για την περίπτωσή της, αλλά την αντιμετώπισε με ψυχρότητα και αδιαφορία, παρά το γεγονός πως αυτή ήταν απελπισμένη και έκλαιγε.

Στην απάντησή του, μετά από δύο μέρες, ο γιατρός έδωσε τη δική του εκδοχή, κάνοντας όμως το λάθος να πει: «Διέγνωσα την κολπίτιδά σας και την αντιμετώπισα άμεσα και επαγγελματικά».

Η ενέργεια αυτή του ιατρού συνιστούσε παράνομη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, με αποτέλεσμα να κληθεί να πληρώσει 10.000 ευρώ. 


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia