Οι επιχειρήσεις που συχνά τιμολογούν το προϊόν τους σε χαμηλή τιμή (π.χ. διαφημίζοντας μια «γενναία» προσφορά») άθελα τους προσελκύουν μια ομάδα καταναλωτών που είναι γνωστοί ως "cherry pickers". Οι "cherry pickers" (συλλέκτες κερασιών σε ελεύθερη μετάφραση) είναι πελάτες που αγοράζουν αποκλειστικά αυτά τα προϊόντα, εξασφαλίζοντας τις καλύτερες προσφορές και φεύγουν χωρίς να αγοράσουν τίποτε άλλο.
Είναι συνήθως άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, άνω των 55 ετών, τα οποία έχουν αρκετό ελεύθερο χρόνο – ενίοτε είναι συνταξιούχοι ή διαθέτουν χαμηλό εισόδημα.
Εχοντας επαρκή πληροφόρηση (π.χ. μελετώντας σχολαστικά τα διαφημιστικά φυλλάδια των καταστημάτων, τις τηλεοπτικές διαφημίσεις ή τις προσφορές που ανεβαίνουν online), είναι διατεθειμένοι να πάνε κυριολεκτικά το «έξτρα μίλι», από κατάστημα σε κατάστημα προκειμένου να αγοράσουν αυτά που είναι με έκπτωση ή σε χαμηλή τιμή.
Για παράδειγμα, πολλά σούπερ μάρκετ πουλάνε με έκπτωση 50% έτοιμα, συσκευασμένα φαγητά ιδιωτικής ετικέτας που είναι κοντά στη λήψη τους. Ως εκ τούτου, αρκετοί είναι αυτοί που πάνε πρωί πρωί και αγοράζουν πολλαπλές συσκευασίες εξασφαλίζοντας ένα φθηνό γεύμα.
Διαβάστε ακόμα: Harbinger. Ποιοι είναι οι πελάτες που αγοράζουν προϊόντα που θα αποτύχουν...
Αυτοί οι πελάτες αποτελούν πρόβλημα για αυτές τις επιχειρήσεις επειδή δεν αγοράζουν άλλα είδη σε κανονική τιμή ενώ βρίσκονται στο κατάστημα. Εν ολίγοις, τα καταστήματα πραγματικά ζημιώνονται κάθε φορά που αυτοί οι αγοραστές ψωνίζουν. Για το λόγο αυτό, πολλές επιχειρήσεις έχουν εισαγάγει ανώτατα όρια (πλαφόν) στην ποσότητα των ειδών πώλησης που μπορούν να αγοραστούν ταυτόχρονα.