Μελετώντας ορισμένες από τις πιο τρανταχτές αποτυχίες του μάρκετινγκ και του επιχειρείν, κάποιος θα αναρωτηθεί το προφανές: «Μα καλά, ποιος (ηλίθιος) το σκέφτηκε;».
Πριν ακριβώς 10 χρόνια, στον Μαραθώνιο της Βοστώνης, είχαν σκάσει δύο βόμβες κοντά στη γραμμή τερματισμού, με αποτέλεσμα από αυτή την τρομοκρατική ενέργεια να χάσουν τη ζωή τους τρεις άνθρωποι και να τραυματιστούν άλλοι 260.
Την επόμενη μέρα, η Adidas είχε τη φαεινή ιδέα να στείλει ένα mail στους συμμετέχοντες και να τους πει: "Congrats, you survived the Boston Marathon!" (συγχαρητήρια, επιβιώσατε από τον Μαραθώνιο της Βοστώνης).
Το mail αμέσως έγινε viral, με τους χρήστες του διαδικτύου να αναρωτιούνται αν όντως ήταν η Adidas αυτή που υπέπεσε σε ένα τόσο παιδαριώδες σφάλμα.
Η γερμανική εταιρεία ζήτησε πάραυτα ειλικρινή συγγνώμη, με ανάρτησή της στο Twitter αλλά και με καταχώριση στο Time, αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το mail “που χρησιμοποίησε μια ατυχή επιλογή λέξεων για να επαινέσει τους δρομείς που ολοκλήρωσαν τον Μαραθώνιο της Βοστώνης”.