FastReview®. Παρακινώντας τους ικανοποιημένους πελάτες να γράψουν θετική κριτική...

«Τους ζητάω να γράψουν κριτική και μου λένε ότι θα το κάνουν, αλλά οι περισσότεροι δεν το πράττουν, παρόλο που δήλωναν οι ίδιοι ικανοποιημένοι». Αυτό ήταν το "παράπονο" μιας φίλης, ιδιοκτήτριας μικρού ξενοδοχείου στην Κεφαλονιά. 

Στις μέρες μας γνωρίζουμε όλοι ότι οι διαδικτυακές κριτικές είναι το ιερό δισκοπότηρο στον τουριστικό και όχι μόνο τομέα. Στην πραγματικότητα, οι διαδικτυακές κριτικές επηρεάζουν περισσότερο από το 90% των καταναλωτών πριν προβούν σε αγορά, με το 70% να έχει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε μια τοπική επιχείρηση εάν έχει πολλές θετικές κριτικές στο διαδίκτυο.

Το πρόβλημα ωστόσο είναι ότι η συντριπτική πλειονότητα των πελατών που δηλώνουν ικανοποιημένοι, δεν θα γράψει κριτική. Μετά από μια ενδελεχή ανάλυση της παγκόσμιας αγοράς, η FastReview® κατέληξε ότι από το 93% των ικανοποιημένων πελατών (σ.σ. το υπόλοιπο 7% είναι δυσαρεστημένοι), μόλις το 12% θα αφήσει τελικά θετική κριτική.

Την ίδια στιγμή, το 7% των δυσαρεστημένων είναι πιο πιθανό να γράψει κριτική. Συχνά λοιπόν παρατηρείται μια σοβαρή ανισορροπία, που μεταφέρει μια λανθασμένη εικόνα για μια επιχείρηση. Η αξιοπιστία μιας εταιρείας υπαγορεύεται από τον αριθμό των δυσαρεστημένων πελατών, ενώ την ίδια στιγμή αυτοί που είναι ικανοποιημένοι δεν «συμμετέχουν» (συχνά το αναβάλλουν για αργότερα ή απλώς δεν ξέρουν πώς να το κάνουν).

Το ''key point'', σύμφωνα με τον κ. Αντώνη Ζώτο, CEO της FastReview® Crete, είναι να μπορέσει η επιχείρηση να πάρει τη θετική κριτική όταν το συναίσθημα του πελάτη είναι ακόμα φρέσκο. Μια πρακτική που εφαρμόζεται στο εξωτερικό αλλά και εσχάτως έφθασε στη χώρα μας, η οποία απλοποιεί περαιτέρω την όλη διαδικασία των κριτικών, είναι της FastReview®, που δημιούργησε ένα εργαλείο μέσω του οποίου οι επιχειρήσεις είναι πλέον σε θέση να συλλέξουν τη θετική κριτική άμεσα και να αναβαθμίσουν τη φήμη τους.

Η λύση της FastReview® χρησιμοποιεί την τεχνολογία NFC στις κάρτες, τις οποίες οι επιχειρήσεις παρουσιάζουν στους ικανοποιημένους πελάτες τους. Οι τελευταίοι απλώς πλησιάζουν το κινητό τους στην κάρτα και τους εμφανίζονται άμεσα οι διάφορες πλατφόρμες αξιολογήσεων. Ετσι απλά, οι πελάτες, που επιλέγουν όποια πλατφόρμα επιθυμούν, αφήνουν το θετικό τους αποτύπωμα επηρεάζοντας δραστικά τους μελλοντικούς καταναλωτές.



Η εταιρεία έχει ξεπεράσει τους 2.500 πελάτες σε διάφορες χώρες, όπως Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία Ισπανία, Η.Α.Ε και αλλού, απευθυνόμενη σε κάθε είδους επιχειρήσεις. Μεταξύ των πελατών της είναι και μερικά μεγάλα ονόματα του ξενοδοχειακού χώρου όπως Hilton, Novotel, Radisson, Crowne Plaza και άλλα, που σταδιακά είδαν τη βαθμολογία τους να αυξάνεται.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia