Sweden ή Switzerland. 120.000 άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι πρόκειται για διαφορετικές χώρες...

Εν έτει 2023 ο κόσμος εξακολουθεί να μπερδεύει -λόγω των δύο πρώτων κοινών γραμμάτων- τη Σουηδία (Sweden) και την Ελβετία (Switzerland). Κάθε χρόνο, 120.000 άνθρωποι ψάχνουν στο Google την ερώτηση: “Είναι η Σουηδία και η Ελβετία το ίδιο;”. Ακόμη και οι πιο ενημερωμένοι (και ισχυροί) άνθρωποι στον πλανήτη δεν μπορούν πάντα να ξεχωρίσουν τις δύο χώρες. Ένας παγκόσμιος ηγέτης, το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και ένας διάσημος ποπ σταρ την έχουν πατήσει! 

Σήμερα, αποφασισμένη να βάλει οριστικά τέλος σε αυτή τη σύγχυση, η Σουηδία αναλαμβάνει μια σειρά από δράσεις.

Μια πρόσφατη μελέτη που ανατέθηκε από τον σουηδικό οργανισμό Visit Sweden αποκάλυψε ότι το 50% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ αδυνατούν να αντιληφθούν τις διαφορές μεταξύ της σουηδικής και της ελβετικής κουλτούρας. Η σύγχυση έχει μερικές φορές μεγαλύτερες επιπτώσεις: ένας στους 10 Αμερικανούς ερωτηθέντες παραδέχθηκε ότι έκανε κράτηση ή παραλίγο να κλείσει πτήση, ταξίδι ή δραστηριότητα σε λάθος χώρα, όταν θέλησε να ταξιδέψει στη Σουηδία ή την Ελβετία. Περισσότεροι από έναν στους δέκα Βρετανούς παραδέχθηκαν ότι επίσης μπέρδεψαν τη Σουηδία και την Ελβετία, ενώ το 28% ανέφερε λανθασμένα την IKEA ή τους ABBA ως πράγματα που αγαπούσαν στην Ελβετία – και όχι στη Σουηδία.

Για να λυθεί το ιδιότυπο πρόβλημα του branding, τo Visit Sweden απευθύνθηκε στην Ελβετία και ήδη έχει παρουσιαστεί ένα προσχέδιο διακανονισμού μεταξύ των δύο χωρών, με το Visit Sweden να είναι ανοιχτό ακόμη προς συζήτηση.

Αν οι άνθρωποι αγωνίζονται να χωρίσουν τις δύο χώρες μας, πρέπει να τους βοηθήσουμε. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα ονόματα των εθνών μας, αλλά μπορούμε να γίνουμε πιο διακριτοί. Η Σουηδία προσφέρει πολυτέλεια διαφορετικής φύσης. Γι’ αυτό πιστεύουμε ότι είναι καιρός να αποφασίσουμε ποιος προωθεί τι και ελπίζουμε ότι μπορούμε να καταλήξουμε σε συμφωνία”, δήλωσε η Susanne Andersson, διευθύνουσα σύμβουλος του Visit Sweden.

Με αρκετή δόση χιούμορ, μέσα από ένα ολιγόλεπτο βίντεο η Σουηδία τονίζει πτυχές που είναι γνωστό ότι προσελκύουν ταξιδιώτες, θέλοντας να δείξει ότι η χώρα προσφέρει πολυτέλεια διαφορετικής φύσης.

Η έκκληση της Σουηδίας είναι απλή: “Θα επικοινωνήσουμε πράγματα όπως τις παραλίες, τις στέγες των σπιτιών μας και την ησυχία. Εν τω μεταξύ, η Ελβετία θα επικεντρωθεί στις όχθες, τις κορυφές των βουνών και το yodelling. Ακόμη περιμένουμε μια επίσημη απάντηση, αλλά ελπίζουμε ότι η Ελβετία είναι πρόθυμη να διαπραγματευτεί μαζί μας για αυτό το σημαντικό θέμα”, συνεχίζει η Andersson.

Πηγή: traveldailynews


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia