Η καλύτερη συγγνώμη που ειπώθηκε ποτέ...

Το 2013, τα Skittles αντικατέστησαν τη γεύση λάιμ με πράσινο μήλο. Πολλοί καταναλωτές εξοργίστηκαν. Οκτώ χρόνια μετά, η μάρκα ξεκίνησε μια "περιοδεία συγγνώμης" για να δώσει σε αυτούς τους ανθρώπους να καταλάβουν ότι τα παράπονά τους δεν έπεσαν στο κενό.

Τα Skittles θέλουν να γνωρίζει ο κόσμος ότι λυπούνται που στέρησαν από τους θαυμαστές τους την αγαπημένη γεύση lime. Η μάρκα λοιπόν εγκαινίασε μια "περιοδεία συγγνώμης", η οποία περιλαμβάνει την ενεργοποίηση σχετικής υπηρεσίας στο Twitch TV και μια συνεργασία με τον οδηγό Nascar Kyle Busch.

Η γεύση lime, που χρησιμοποιείτο αδιαλείπτως στα Skittles από την πρώτη κυκλοφορία του το 1979, καταργήθηκε το 2013 και αντικαταστάθηκε από το πράσινο μήλο. Στη συνέχεια, 138.880 δυσαρεστημένοι λάτρεις του lime μπήκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκφράσουν την οργή τους για τη μάρκα. Η αγανάκτηση ήταν τόσο έντονη που τα Skittles αναγκάστηκαν να επανεξετάσουν την επαναφορά της γεύσης. τον Σεπτέμβριο του 2021. Εντέλει η εταιρεία επανέφερε τα Skittles με lime στα ράφια.

"Δεν είναι μυστικό ότι το lime ήταν ένα καυτό θέμα για τους οπαδούς των Skittles από τότε που τα αντικαταστήσαμε με το πράσινο μήλο, το 2013. Το πράσινο μήλο είχε μια καλή πορεία, αλλά οι φίλοι μας μίλησαν και ήρθε η ώρα το lime να επιστρέψει", δήλωσε πέρυσι σε δήλωσή του ο Fernando Rodrigues, senior brand manager της μητρικής εταιρείας των Skittles, Mars Wrigley. «Ποιος καλύτερος τρόπος για να προσφέρουμε καλύτερες στιγμές στους πιστούς οπαδούς μας από την επιστροφή της γεύσης που όλοι ζητούσαν πίσω;».

Την ίδια στιγμή η εταιρεία έκανε κάτι πρωτόγνωρο: εγκαινίασε μια "περιοδεία συγγνώμης" για να εξευμενίσει τον τεράστιο όγκο των θαυμαστών που εξέφρασε τα παράπονά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά την εξαφάνιση του lime το 2013. 

Σε μια μικρή γεύση από τη νέα διαφήμιση "Apologize the Rainbow" που μεταδόθηκε σε ζωντανή ροή στο Twitch και το TikTok στις 29 Μαρτίου (αργότερα επιστρατεύτηκε διαφημιστική πινακίδα στην Times Square), ένα καλοντυμένο στέλεχος των Skittles, με σημειώσεις στο χέρι, περπατάει σε ένα δωμάτιο, χειρονομώντας, κάνοντας πρόβα αυτό που ακούγεται σαν μια πολύ σοβαρή συγγνώμη: "Εμείς στη Skittles ζητάμε συγγνώμη. Συγγνώμη. Η Skittles ζητάει συγγνώμη". Η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη ονομαστικά σε κάθε έναν ξεχωριστά από τους 138,880 που παραπονέθηκαν, μια διαδικασία που διήρκησε 11 ολόκληρες ώρες, ενώ δεν παρέλειψε να τους στείλει δωρεάν Lime Skittles. 

Η ιδιότυπη καμπάνια είχε τεράστια απήχηση, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις των Skittles να αυξηθούν κατά 21%.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia