Σχεδόν ενάμισι χρόνο ως Διευθύνων Σύμβουλος της Lufthansa Airlines, ο Jens Ritter έχει δώσει ήδη το καλό παράδειγμα. Το αφεντικό της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας πρόσφερε πρόσφατα μια ξεχωριστή έκπληξη στους πελάτες που ταξίδεψαν στη Μέση Ανατολή με τη Lufthansa.
Εντάχθηκε στο πλήρωμα της πτήσης με προορισμό το Ριάντ και το Μπαχρέιν ως "πρόσθετο μέλος του πληρώματος". Σε ανάρτησή του στο LinkedIn ο 50χρονος πιλότος αποκάλυψε ότι δεν είχε ποτέ την ευκαιρία να εργαστεί ως μέλος του πληρώματος καμπίνας. Μολονότι είχε υπάρξει πιλότος της Lufthansa, αυτή ήταν η πρώτη του εμπειρία ως πλήρωμα καμπίνας.
Στο ταξίδι της αναχώρησης, ο Ritter βοηθούσε στην επιχειρηματική θέση, ενώ στην επιστροφή στην οικονομική. Εχει ενδιαφέρον να δούμε πώς περιγράφει ο Ritter την εμπειρία του ως αεροσυνοδός:
«Εργάζομαι για τη Lufthansa εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να εργαστώ ως μέλος του πληρώματος καμπίνας. Και ειλικρινά, αυτό ήταν τόσο ενδιαφέρον και ταυτόχρονα challenging! Έμεινα έκπληκτος από το πόσα πολλά πρέπει να οργανωθούν, ειδικά, αν κάτι δεν πάει όπως έχει προγραμματιστεί - για παράδειγμα, τα γεύματα που προσφέρονταν στις κάρτες του μενού δεν ήταν ακριβώς αυτά που φορτώνονταν στο αεροσκάφος.
Ήταν τόσο ενδιαφέρον να αντιμετωπίσουμε τις επιθυμίες των επισκεπτών ξεχωριστά, να αντιμετωπίσουμε τη διαφορετική ενέργεια που έχει ο καθένας. Παλιά πετούσα ως πιλότος και έτσι νόμιζα ότι γνώριζα τις προκλήσεις που συνεπάγεται μια νυχτερινή πτήση. Αλλά το να είσαι παρών, προσεκτικός και γοητευτικός, όταν το βιολογικό ρολόι σου λέει απλώς να κοιμηθείς, ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό.
Διαβάστε ακόμη: Γιατί ο νέος CEO των Starbucks θα εργάζεται ως barista 4 ώρες το μήνα
Το προσωπικό ήταν καταπληκτικό και με καλωσόρισε αμέσως στην ομάδα του. Και ειλικρινά: απόλαυσα κάθε στιγμή! Έμεινα έκπληκτος από το πόσα έμαθα μέσα σε αυτές τις λίγες ώρες. Η λήψη αποφάσεων στο γραφείο θα είναι διαφορετική, μετά από αυτή την εμπειρία Ευχαριστώ το καταπληκτικό πλήρωμα, τους υπέροχους καλεσμένους και όλους τους εμπλεκόμενους που έκαναν δυνατή αυτή την εμπειρία! Αυτό είναι κάτι που πρέπει να κάνουν όλοι οι διευθύνοντες σύμβουλοι αεροπορικών εταιρειών».
Η αλήθεια είναι ότι αυτό που έκανε ο Ritter ελάχιστοι CEO θα το έκαναν. Και όμως, αυτή η πρακτική (πρόκειται για παραλλαγή του MBWA – στην Ελλάδα οι δικοί μας CEO προφανώς δεν γνωρίζουν καν την ετυμολογία του όρου) έχει τεράστια αξία, καθώς βοηθά το υψηλόβαθμο στέλεχος να δει από πρώτο χέρι τι αντιμετωπίζουν καθημερινά διάφορα τμήματα της επιχείρησης.