Ο Rene Lacost ήταν ο πρώτος που καθιέρωσε, πριν 90 χρόνια, το λογότυπο πάνω στο μπλουζάκι. Αρκετές δεκαετίες μετά, η Nike έρχεται να ταράξει τα νερά του branding, τουλάχιστον όσον αφορά τον κόσμο του γκολφ.
Οι νέες Nike μπλούζες των μεγάλων σταρ του γκολφ έχουν το γνωστό σε όλους μας σήμα όχι μπροστά, αλλά πίσω δεξιά… Η αλήθεια είναι ότι δεν συνηθίζεται η τοποθέτηση του λογότυπου μιας μάρκας στο πίσω μέρος της μπλούζας, αν και όταν αυτό συμβαίνει γίνεται στο κέντρο, κάτω από το λαιμό.
Η Nike ωστόσο πρωτοτύπησε και ο λόγος δεν είναι άλλος από το exposure (έκθεση). Όσοι είναι σχετικοί με το άθλημα γνωρίζουν ότι στις περισσότερες φωτογραφίες, από τη γωνία που τις τραβάνε, δεν είναι ορατό το μπροστινό λογότυπο στο μπλουζάκι.
Μετατοπίζοντας πλέον το σήμα προς τα δεξιά κατά μερικά εκατοστά, ξαφνικά είναι πεντακάθαρο και πλέον φαίνεται σε χιλιάδες επαγγελματικές φωτογραφίες του γκολφ – μολονότι η Nike δεν ήταν η πρώτη εταιρία που το επινόησε, ήταν ωστόσο η πρώτη μεγάλη εταιρεία ενδυμάτων γκολφ που το εφαρμόζει σε ευρεία κλίμακα.
Διαβάστε ακόμη: Η ιστορία της Nike...