Ουκ ολίγες φορές, οι καταναλωτές κάνουν «δώρα» στις εταιρείες. Αυτά τα δώρα μπορεί να έχουν την μορφή μιας ευμενούς κριτικής ή σχολίου στα social media ή εν γένει μιας ανάρτησης που εκθειάζει την επιχείρηση (π.χ. άρθρο σε blog, podcast, video), τα οποία μάλιστα θεωρούνται άκρως επιδραστικά (user generated content).
Δεν είναι ωστόσο λίγες οι περιπτώσεις όπου οι καταναλωτές δυσφημούν την εταιρεία, πόσω μάλλον αν διακατέχονται από έπαρση και έχουν ένα κοινό που τους ακολουθεί και διψά για περιεχόμενο (content), αλλά εντέλει αυτό που καταφέρνουν είναι να την αποθεώσουν (κάπου εδώ εισέρχεται και η φράση ''bad press is good marketing'')…
Προφανώς είχε την απαίτηση έστω και έτσι να την βάλουν στο αεροσκάφος (εδώ κολλάει γάντι το "ξέρεις ποια είμαι εγώ;"), αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους επιβάτες που θα περίμεναν την «αφεντιά» της.
Αυτό ήταν ένα ανέλπιστο δώρο για την Sky Express (η οποία βέβαια, όπως και η Aegean, δεν φημίζονται για την ποιοτική τους εξυπηρέτηση), που ισοδυναμούσε με αμέτρητες ώρες διαφήμισης (η αναζήτηση με τις λέξεις ''Zέτα και Sky Express'' βγάζει πάνω από 4 εκατ. αποτελέσματα..).
Η αεροπορική εταιρεία έσπευσε φυσικά να απαντήσει, τονίζοντας ότι δεν κάνει διακρίσεις και ότι όλοι οι επιβάτες έχουν τα ίδια δικαιώματα. Οι χρήστες του διαδικτύου επαίνεσαν την αντίδρασή της (σ.σ. η εταιρεία τις προηγούμενες μέρες είχε γίνει αποδέκτης κακών κριτικών και σχολίων, λόγω καθυστερήσεων, αλλά κατάφερε χάρη στη Ζέτα να ''αλλάξει την ατζέντα'') και συνάμα καυτηρίασαν τη στάση της ξανθιάς τηλεπερσόνας στολίζοντάς την με διάφορα κοσμητικά επίθετα…
Ηθικό δίδαγμα: τα άδικα και παράλογα σχόλια/αναρτήσεις συχνά έχουν ευεργετικά αποτελέσματα για την υπό συζήτηση εταιρεία (και συνάμα πλήττουν την εικόνα και τη φήμη του συντάκτη).