Η ταβέρνα στην Κάρπαθο και το ατέρμονο κυνήγι των likes που μπορεί να σε καταστρέψει...

Τα social media συνιστούν ένα πολύτιμο εργαλείο για οποιαδήποτε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους. Ακόμα και μικρές επιχειρήσεις μπορούν να το αξιοποιήσουν και να μεταδώσουν χωρίς κόστος (ή τουλάχιστον σχετικά οικονομικά και συνάμα στοχευμένα) το μήνυμά τους σε ένα ευρύτερο κοινό. 

Ωστόσο, το όπλο αυτό μπορεί να εκπυρσοκροτήσει στα χέρια του πομπού, αν γίνεται χωρίς σχέδιο και ιδιαίτερα χωρίς λογική. Πόσω μάλλον όταν ξεπερνάει τα όρια. Στο κυνήγι λοιπόν της ανάρτησης που θα αποσπάσει likes και shares (viral στη γλώσσα του μάρκετινγκ) οι εταιρείες συχνά δεν φιλτράρουν το περιεχόμενο που ανεβάζουν, με αποτέλεσμα να υποπίπτουν σε ερασιτεχνικά λάθη, που μπορεί να πλήξουν ανεπανόρθωτα τη φήμη τους.

Εντέλει, οι εταιρείες αυτές μπορεί να γίνουν viral, αλλά για τους λάθος λόγους. Και τότε, τρέχουν και δεν προλαβαίνουν. Και φυσικά είναι εντελώς ανέτοιμες για να διαχειριστούν την κρίση που θα ενσκήψει.

Ότι ακριβώς συνέβη με την ψαροταβέρνα στην Κάρπαθο, η οποία δημοσίευσε σκληρό βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα (ευελπιστώντας ότι έτσι θα περάσει ένα μήνυμα σχετικά με την «φρεσκάδα» των ψαριών που προσφέρει), στο οποίο βλέπουμε να αλευρώνονται και να τηγανίζονται ζωντανά ψάρια (το συγκεκριμένο είδος μπορεί να ζήσει αρκετές ώρες έξω από το νερό). 

Όπως φαίνεται στο βίντεο ρίχνουν τα ψάρια στο αλεύρι ενώ εκείνα είναι ακόμα ζωντανά και στη συνέχεια τα τοποθετούν στο καυτό λάδι με εκείνα να σπαρταρούν. Οι δύο μάγειρες τα πιέζουν πάνω από τη φωτιά ώστε να μην κουνιούνται. «Έτσι αλευρώνουμε εμείς εδώ στην Κάρπαθο τα φρέσκα ψάρια. Σπαρταριστά της ώρας», ακούγεται να λέει ένας ανεγκέφαλος στο βίντεο, με μια επίσης ανεγκέφαλη να χαχανίζει.

Το βίντεο, που προκάλεσε σάλο και αποτροπιασμό, με καταγγελίες και μηνύσεις από φιλοζωικές οργανώσεις και όχι μόνο, αλλά και με την ανάρτηση σωρείας αρνητικών κριτικών στο διαδίκτυο (που στηλίτευαν την επιλογή της ταβέρνας να δημοσιοποιήσει και να χλευάσει τον βασανιστικό θάνατο των ψαριών), κατάφερε εν τέλει να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας. Μέσα σε μία μόλις μέρα, προκύπτουν 74.600 αποτελέσματα για τις λέξεις-κλειδιά ''Κάρπαθος, ταβέρνα, ζωντανά ψάρια''.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia