Αυτό που κάνει μια διαφήμιση να ξεχωρίσει είναι η πρωτοτυπία της. Εχει αυτό το στοιχείο που την διαφοροποιεί από όλα τα κοινότοπα διαφημιστικά μηνύματα που λαμβάνουμε σε καθημερινή βάση (και είναι πάρα πολλά..).
Μια τέτοια εταιρεία που σκέφτεται out-of-the-box είναι η Eurowings, η οποία γενικώς κάνει πολύ επιτυχημένες αναρτήσεις. Σε αντίθεση με άλλες αεροπορικές εταιρείες, ντόπιες και μη, που απλώς διαφημίζουν την προσφορά τους ή μας πετάνε μια όμορφη φωτογραφία του προορισμού, προκειμένου να μας «ξυπνήσουν» την ανάγκη να ταξιδέψουμε, η Eurowings ξέρει τι θα μπορούσε να γίνει viral.
Η τελευταία της λοιπόν ανάρτηση είναι απλώς απολαυστική και άκρως δημιουργική:
Θέλετε να απολαύσετε μια καθηλωτική εμπειρία; Βουτήξτε μαζί μας σε μερικούς θεαματικούς κόσμους από μόλις 353€ όπως στην ακτή της Μαγιόρκας. 🐠🐳🐬🐟 Και, είναι και πιο δροσερά.
Τι την κάνει να ξεχωρίσει από τη μάζα: α) η σύγκριση (comparative advertising), ακόμα και αν αναφέρεται σε μία μη ανταγωνιστική εταιρεία (αν και θεωρητικά θα μπορούσε να υπάγεται στο φάσμα του έμμεσου ανταγωνισμού), β) το real-time marketing (η επένδυση σε κάτι που είναι επίκαιρο και trendy, όπως είναι η νέα καινοτομία της Apple) και γ) η πρωτοτυπία και το χιούμορ.
Ιδιοφυές (ας παραδειγματιστούν και οι άλλοι)!!