Υπάρχουν πελάτες που πιστεύουν ότι όλος ο κόσμος κινείται γύρω τους. Θεωρούν ότι είναι το επίκεντρο του κόσμου. Θεωρούν ότι επειδή πληρώνουν μπορούν να ζητήσουν οτιδήποτε, ακόμα και αν αυτό απαιτεί μεγάλη «θυσία» από την επιχείρηση. Είναι ακριβώς ο τύπος του Ελληνα που μας απειλεί λέγοντας «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;».
Βέβαια σήμερα αυτός ο πελάτης πιστεύει ότι έχει ένα ακόμη όπλο στα χέρια του: τις κριτικές. Εκεί καταφεύγει όταν το παράλογο αίτημά του απορρίπτεται. Εκεί πιστεύει ότι θα βρει το δίκιο του και ότι, επειδή πιστεύει ότι είναι κάποιος, η εταιρεία θα του ζητήσει συγγνώμη και θα σπεύσει να τον ικανοποιήσει (όπως αποτυπώνεται και από την τελευταία φράση της κριτικής που άφησε). Στην πραγματικότητα, η επιχείρηση μόνο κερδισμένη βγαίνει από τέτοια σχόλια, που συχνά γίνονται viral.
Το μόνο που πετυχαίνει δημοσιοποιώντας την εμπειρία του, είναι να γελοιοποιηθεί, αν και είναι τόσο «υπερφίαλος» που μάλλον δεν θα το αντιληφθεί.
Τέτοιους πελάτες δεν τους θέλουμε, καθώς πέραν όλων των άλλων, πλήττουν και το ηθικό του προσωπικού μας, των συνεργατών μας δηλαδή. Αφήστε τους λοιπόν να πάνε στην ευχή του θεού…
Διαβάστε ακόμα: Πώς χειριζόμαστε μια άδικη κριτική...