Πώς μία εταιρεία κερδίζει από όσους δεν ολοκληρώνουν την αγορά...

Υπάρχουν εταιρείες που έχουν εντρυφήσει στο μάρκετινγκ και γνωρίζουν πώς να προσελκύσουν έναν νέο πελάτη, πόσω μάλλον όταν αυτός έχει επιδείξει ενδιαφέρον για το προϊόν τους. 

Ένας τρόπος για να εντοπίσεις εν δυνάμει πελάτες είναι να μελετήσεις αυτούς που έχουν βάλει το προϊόν σου στο ηλεκτρονικό «καλάθι» (abandoned cart), αλλά για κάποιο λόγο δεν έχουν προχωρήσει. Αυτό ακριβώς κάνει ο CEO της εταιρείας KetoneAid Inc, που παρασκευάζει αναψυκτικά με αλκοόλ (με συνδρομή), απευθυνόμενη κυρίως σε αθλητές. 

Όταν λοιπόν κάποιος έχει βάλει ένα από τα δύο αναψυκτικά του στο καλάθι, αλλά δεν έχει ολοκληρώσει την αγορά (σ.σ. ένα μεγάλο ποσοστό των χρηστών, που μπορεί να φθάσει το 80-90%, δεν ολοκληρώνει την αγορά), τότε του στέλνει ένα mail όπου τον ενημερώνει ότι θα του στείλει δωρεάν το αναψυκτικό.

Το mail ξεκινά ως εξής: “I see you started an order but didn't get round to completing it. Here's a free one to try...”. Στη συνέχεια, και αφού του λέει ότι του κοστίζει πιο ακριβά να βρει έναν νέο πελάτη, του υπόσχεται ότι θα του στείλει ατελώς ένα τεμάχιο, με τα ταχυδρομικά έξοδα μάλιστα πληρωμένα.

Η λογική έχει ως εξής: Η αποστολή ενός αναψυκτικού κοστίζει στην εταιρεία 10 δολάρια. Ωστόσο πολλοί από τους αποδέκτες του δώρου, είναι εντυπωσιασμένοι από την χειρονομία αυτή και αγοράζουν συνδρομή. 

Την ίδια στιγμή η αξία εφ όρου ζωής ενός συνδρομητή έχει υπολογιστεί στα 3.000 δολάρια, που σημαίνει ότι αν μόνο ένας στους 300 που θα παραλάβουν το δώρο ξεκινήσει συνδρομή, θα έχει καλυφθεί το κόστος της προωθητικής ενέργειας. 

Όπως πάντως διατείνεται ο CEO της εταιρείας, το έξυπνο τρικ υπέρ-αποδίδει… Ιδιοφυές!!!


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia