Eφαγε το καλύτερο φαγητό, έβαλε ένα αστέρι...

Μολονότι έφαγε «το καλύτερο φαγητό που είχε δοκιμάσει ποτέ», όπως η ίδια δήλωσε χαρακτηριστικά, εντούτοις το βαθμολόγησε με μόλις ένα αστέρι…

Η εν λόγω κυρία (μάλλον εξ Αμερικής ορμώμενη), που δήλωνε Instagram influencer, άφησε κακή κριτική στο Yelp με αφορμή το «cheap management and customer service». 

Ο λόγος; Το μάνατζμεντ δεν φάνηκε διατεθειμένο να της κάνει έκπτωση ή να μην την χρεώσει ως αντάλλαγμα για μια ανάρτηση που θα έκανε στους 11.000 φίλους της στο Instagram. 

«Βάζω ένα αστέρι λόγω της ‘’φτηνής’’ διαχείρισης και της εξυπηρέτησης πελατών. Άκουσα ότι το φαγητό ήταν πολύ καλό, οπότε πήγα να δοκιμάσω», έγραψε.

Ξεκίνησε, μάλιστα, την κριτική του εστιατορίου εξυμνώντας το περιγράφοντας τα καλαμαράκια, τα σπαγγέτι vongole και τα νιόκι ως 'πολύ νόστιμα'.

Όταν η διευθύντρια ήρθε να ρωτήσει πώς ήταν όλα, ούσα εντυπωσιασμένη της είπε ότι ήταν «από τα καλύτερα ιταλικά φαγητά που έχω φάει».

Και συνέχισε: «Της είπα ότι θα το δημοσιεύσω στο Instagram, όπου έχω πάνω από 11.000 followers και πολλοί από αυτούς βρίσκονται στην περιοχή. Φάνηκε πολύ χαρούμενη γι' αυτό. Έκανα λάθος. Νόμιζα ότι θα ήταν ευγνώμων [sic] για τη δωρεάν διαφήμιση, αλλά όταν ήρθε ο λογαριασμός δεν υπήρχε κυριολεκτικά καμία έκπτωση. Νόμιζα ότι τουλάχιστον κάτι θα αφαιρούνταν, αλλά δεν έκαναν έκπτωση ούτε για τα καλαμαράκια ούτε καν για τα ποτά! Δεν θα ξαναγυρίσω εδώ. Και είναι κρίμα γιατί το φαγητό ήταν πολύ καλό. Η διευθύντρια πρέπει να καταλάβει πώς να συμπεριφέρεται στους πελάτες».

Εχω την εντύπωση ότι η ιστορία με τους κάθε λογής influencers έχει ξεφύγει. Το γεγονός ότι έχουν την απαίτηση να τους χορηγηθεί έκπτωση ή να μην πληρώσουν καν καταμαρτυρά την έπαρση που τους διακατέχει. Σε σημείο μάλιστα που φθάνουν να πλήξουν τη φήμη μιας επιχείρησης (αν και μια τέτοια "άθλια" κριτική μόνο καλό μπορεί να κάνει στο εν λόγω εστιατόριο) όχι επειδή δεν τους άρεσε το προσφερόμενο προϊόν, αλλά επειδή δεν είχαν ειδική μεταχείριση. 

Πιστεύουν ότι όλος ο κόσμος κινείται τριγύρω τους και πως είναι κάποιοι σημαντικοί που χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης και οι οποίοι με ένα κλικ ανεβάζουν ή κατεβάζουν επιχειρήσεις. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να γελοιοποιηθούν και να απαξιώσουν, αργά αλλά σταθερά, τον όλο θεσμό του influencing. 

Tragic…

Διαβάστε ακόμα:

Η επική απάντηση ιδιοκτήτη εστιατορίου σε influencer...

Ταβέρνα στην Κω ρίχνει πόρτα σε τζαμπατζού influencer...



Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia