Αγ. Βαλεντίνου: 3 ανέξοδοι τρόποι για να δείξετε αγάπη στο προσωπικό σας

Αν δώσετε στο προσωπικό σας λίγη αγάπη για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, και όχι μόνο, τότε αυτό θα σας το ανταποδώσει. Το πόσο σημαντικό είναι αυτό στις μέρες που ζούμε, όπου ο κλάδος της φιλοξενίας και όχι μόνο χαρακτηρίζεται από τεράστιες ελλείψεις σε εργατικά χέρια, νομίζω ότι το αντιλαμβανόμαστε όλοι. 

Οι «έξυπνες» επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι όταν τα ικανά στελέχη φεύγουν, αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το ηθικό των υπόλοιπων εργαζομένων. Συν τοις άλλοις, όταν οι άνθρωποι δεν είναι ευχαριστημένοι που εργάζονται για μια εταιρεία, οι πελάτες μπορούν να το αισθανθούν, κάτι που νομοτελειακά θα προκαλέσει την αποχώρησή τους. 

Με αφετηρία λοιπόν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, οι επιχειρήσεις μπορούν να δείξουν την αγάπη τους στους ανθρώπους τους. Και αυτό μπορούν να το κάνουν με απλούς και σχετικά ανέξοδους τρόπους. Ας δούμε τρεις από αυτούς:

1) Προφορική αναγνώριση. Ένα επαινετικό σχόλιο στους ανθρώπους σας ως αναγνώριση για την πολύχρονη συνεργασία. Πόσο εύκολο είναι αυτό και συνάμα πόσο σπάνιο. Πρόσφατα μία φίλη μου έλεγε ότι μετά από 20 χρόνια στην ίδια εταιρεία δεν άκουσε ποτέ ούτε ένα μπράβο...

Διαβάστε επίσης: Η αξία της αναγνώρισης του προσωπικού. Ανεκτίμητη...

2) Ιδιόγραφο σημείωμα. Να μία ακόμα πιο δυνατή χειρονομία. Ένα γράμμα προς στελέχη, ως αναγνώριση-εκτίμηση για τη δουλειά τους όλα αυτά τα χρόνια (π.χ. με αφορμή κάποια επέτειο, προσωπική επιτυχία, κάποιο συμβάν που το χειρίστηκαν υποδειγματικά). 

Διαβάστε ακόμη: O CEO που γράφει 9.200 εορταστικές κάρτες για το προσωπικό του...

3) Έκπληξη, αξία ανεκτίμητη. Εκπλήξτε τους ευχάριστα. Κεράστε τους πίτσες, γλυκά ή καφέ, βγάλτε τους έξω για δείπνο, δωρίστε τους gift cards. Είναι κάτι που δεν το περιμένουν και θα σπάσει τη ρουτίνα και τη μονοτονία της εργασίας.

Ο,τι και αν κάνετε, κάντε το μέσα από την καρδιά σας. Η ειλικρίνεια και η αυθεντικότητα πάντα κερδίζουν. Και φυσικά δεν θα πρέπει να το κάνετε μόνο γι’ αυτή τη συγκεκριμένη μέρα. Καθιερώστε «στιγμές καλοσύνης» όλο το χρόνο, αν πραγματικά θέλετε να κρατήσετε τα πιο ικανά στελέχη σας. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα είστε πάντα σε αναζήτηση προσωπικού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται από άποψη κόστους, παραγωγικότητας και φυσικά πιστότητας των πελατών.

Διαβάστε ακόμη: Μετά αναρωτιούνται γιατί δεν βρίσκουν προσωπικό...


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia