Αφορμή για το συγκεκριμένο άρθρο ήταν μία ανάρτηση για το «καλύτερο ιταλικό εστιατόριο στην Αθήνα», όπως το περιέγραψε εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας. Για το επίμαχο εστιατόριο το marketing-tips είχε γράψει ξανά κατά το παρελθόν, ωστόσο η δημοσιότητα που λαμβάνει, με όλα τα άρθρα (πληρωμένα;) να εξυμνούν τόσο τη φιλοσοφία του όσο και την σεφ, που μας προέκυψε πριν λίγα χρόνια από reality μαγειρικής, με παρακίνησε να δω πώς απαντά στις αρνητικές κριτικές.
Πριν από λίγες εβδομάδες αρκετοί στηλίτευσαν το πώς απαντά ο Ιταλός σύζυγος της λαοπρόβλητης σεφ στις αρνητικές κριτικές (είχε μάλιστα γίνει viral μια απάντηση που χαρακτήριζε έναν χρήστη «φλώρο»). Μάλιστα, έμαθα ότι το εστιατόριο, επειδή προφανώς δεν είδε με καλό μάτι τις αναρτήσεις αυτές, απείλησε τους συντάκτες των άρθρων με μηνύσεις…
Και επειδή όπως λέει ο σοφός μας ο λαός «κάποια πράγματα δεν αλλάζουν», αυτό ακριβώς ισχύει και στην περίπτωση του «κορυφαίου» ιταλικού εστιατορίου. Οι απαντήσεις στις σχετικά λίγες αρνητικές κριτικές σφύζουν από ειρωνεία και έπαρση (συν τοις άλλοις, είναι στα ιταλικά – προφανώς ο κύριος αυτός ξεχνάει ότι εδώ είναι Ελλάδα, όχι Ιταλία).
Μάλιστα έχει καταντήσει τόσο γραφικός και προβλέψιμος, που συχνά οι ίδιοι οι χρήστες αναφέρουν στις κριτικές τους το «υφάκι» που έχουν οι απαντήσεις που δίνει.
Κάποιος πρέπει να του πει ότι οι απαντήσεις που δίνει, όπως το να αποκαλεί τον συντάκτη της κριτικής "άχρηστο", δεν ταιριάζουν στο επίπεδο του εστιατορίου. Το γεγονός ότι τον τρόλαραν τα sites προφανώς υποδηλώνει ότι κάτι δεν κάνει σωστά (και σίγουρα οι απειλές για μηνύσεις δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση). Αυτός ωστόσο συνεχίζει ακάθεκτος.
Διαβάστε ακόμα: Πώς απαντάει ιδιοκτήτης εταιρείας με μάρμαρα σε αρνητικές κριτικές