Συχνά οι αρνητικές κριτικές αποτελούν γροθιά στο στομάχι. Ως εκ τούτου, οι περισσότερες κακές κριτικές μένουν αναπάντητες, ενώ άλλες απαντώνται μεν, με άκομψο τρόπο δε. Ουκ ολίγες φορές βγάζουν πολύ γέλιο, όπως η απάντηση στην κριτική ενός αστεριού που ακολουθεί και η οποία καυτηριάζει την κακή εξυπηρέτηση, τις υψηλές τιμές και το μέτριο φαγητό (λίγο-πολύ τα πάντα).
Είναι φανερό ότι ο ιδιοκτήτης της
επιχείρησης απαντά εν θερμώ και πάντα με βάση το συναίσθημα. Για να περάσει δε
το μήνυμά του ο ήρωας της ιστορίας μας επιστρατεύει ''αρχόντους'' (δεν γνωρίζω αν εντάσσει και τον εαυτό του μέσα) και ''αυγολέμονους'' που αποζητούν ''γούτσου γούτσου''…