Νο. 6. ''Το μπάνιο σου φαινόταν 20x20 επειδή ήσουν 100x100''

Οδεύοντας προς το τέλος του 2022, το marketing-tips κάνει μια ανασκόπηση με τις 10 πιο δημοφιλείς αναρτήσεις της χρονιάς. Στη θέση Νο. 6 συναντάμε μια ακόμα απάντηση σε αρνητική κριτική, προερχόμενη από ξενοδόχο της Αίγινας (23.900 εμφανίσεις).

Κάθε καλοκαίρι διαβάζουμε για ιστορίες «τρόμου» που έζησαν οι επισκέπτες κάποιου καταλύματος, οι οποίοι έντρομοι διαπίστωσαν ότι οι φωτογραφίες στην ιστοσελίδα, αλλά και ορισμένες πρόσφατες αποθεωτικές κριτικές, δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα. 

Μια τέτοια ιστορία έζησαν αρκετοί επισκέπτες σε ένα κατάλυμα 2 αστέρων στην Αίγινα. Όπως μου εκμυστηρεύτηκε μία καλή φίλη που είχε την ατυχία να μείνει στο εν λόγω ξενοδοχείο: «Σπασμένοι τοίχοι με ρωγμές, πρωινό άφαντο, βρωμιά παντού, ρεσεψιόν άφαντη. Το μπάνιο αισχρό με όντως μια ντουζιέρα 5 cm, που σχεδόν δεν χωράει άνθρωπος. Λέει πως είναι 2 αστέρων, ωστόσο οι φωτογραφίες δεν έχουν καμία σχέση με τη πραγματικότητα».

Δυστυχώς, όπως σε κάθε κλάδο, έτσι και στον χώρο της φιλοξενίας υπάρχουν κακοί επαγγελματίες, που κάνουν αρπαχτές και πάνε μέσα σε ένα καλοκαίρι να βγάλουν τα σπασμένα (χωρίς καμία διάθεση για επανεπένδυση των κερδών). 

Ένας τέτοιος είναι και ο ιδιοκτήτης του εν λόγω ξενοδοχείου στην Αίγινα, ο οποίος μάλιστα ειρωνεύεται όποιον γράψει αρνητική κριτική, διατεινόμενος ευθαρσώς ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν πατήσει ποτέ στο ξενοδοχείο, απλώς θέλουν να το δυσφημίσουν.

Διαβάστε ακόμη:

Νο. 7. Πώς απάντησε ξενοδόχος της Κρήτης σε αρνητική κριτική...

Νο. 8. Πώς απάντησε βραβευμένη ταβέρνα στη Νάξο σε κακή κριτική

Νο. 9. Πώς ένα ξενοδοχείο ''μπλόκαρε'' τις αρνητικές κριτικές

Νο. 10. Πώς ένας ξενοδόχος απαντά στις θετικές κριτικές





Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia