Οδεύοντας προς το τέλος του 2022, το marketing-tips κάνει μια ανασκόπηση με τις 10 πιο δημοφιλείς αναρτήσεις της χρονιάς. Στη θέση Νο.3 συναντάμε μια ανάρτηση που πραγματεύεται την (κακή) εξυπηρέτηση στο χώρο της φιλοξενίας (28.200 εμφανίσεις).
Είναι κοινώς αποδεκτό ότι στο χώρο της φιλοξενίας, και όχι μόνο, υπάρχουν και κακοί επαγγελματίες (όπως και κακοί πελάτες). Δυστυχώς, αυτοί οι κακοί επαγγελματίες αμαυρώνουν την «τίμια» προσπάθεια των υπολοίπων, που αγαπούν αυτό που κάνουν, προκειμένου να παρέχουν στον επισκέπτη μία θετική εμπειρία.
Κακοί επαγγελματίες που μπορεί να βρέθηκαν ξαφνικά με ένα ξενοδοχείο, χωρίς ξεκάθαρη φιλοσοφία, χωρίς πελατοκεντρική αντίληψη, χωρίς διάθεση για επανεπένδυση των κερδών, χωρίς να είναι ποτέ ταγμένοι στην εξυπηρέτηση και τη φιλοξενία εν γένει. Ενίοτε αυτοί οι δήθεν επαγγελματίες είναι τόσο «τραγικοί» που υποπίπτουν σε κωμικοτραγικά ατοπήματα.
Στο δια ταύτα λοιπόν, πριν λίγες μέρες, έγινε καταγγελία, που δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα E-Thessalia και στην εφημερίδα “ΘΕΣΣΑΛΙΑ”, για απαράδεκτη συμπεριφορά από ξενοδόχο στο Πήλιο και συγκεκριμένα στην Πορταριά. Αξίζει να σημειωθεί ότι για την υπόθεση, που έχει πάρει την νομική οδό, έχει ενημερωθεί και η αστυνομία.
Όπως καταγγέλλει ο Λ. Κ., το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, βρέθηκε στην Πορταριά Πηλίου, σε ένα κατάλυμα, το οποίο εκ πρώτης όψης έμοιαζε εγκαταλελειμμένο. Στο δωμάτιο τους συνόδεψε ο γιος της ιδιοκτήτριας, ονόματι Κωνσταντίνος. Και κάπου εδώ αρχίζει το «μαρτύριο» (το οποίο παραπέμπει σε ταινία μυστηρίου)…
«Μπήκαμε στο δωμάτιο και πάθαμε σοκ. Στο πάτωμα ήταν κάτι ξεθωριασμένες και βρώμικες βελέντζες, οι τοίχοι ήταν βρώμικοι και είχαν κάτι ψυχεδελικά σχέδια και τα έπιπλα παμπάλαια. Προσπαθήσαμε να μην είμαστε αρνητικοί και βγήκαμε κατευθείαν για να πάμε για φαγητό. Επιστρέψαμε αργά το απόγευμα και καθώς πήγαμε να πλυθούμε διαπιστώσαμε ότι τα νερά του νιπτήρα έτρεχαν στο πάτωμα, το δε στρώμα του κρεβατιού ήταν πάρα πολύ παλιό και "σπασμένο" στην μια πλευρά».
Όταν ο επισκέπτης κάλεσε τον υπεύθυνο, αυτός πάτησε στις βελέντζες με τα βρώμικα παπούτσια του, πάτησε στα νερά του μπάνιου και σκούπισε τα χέρια και τα παπούτσια στις πετσέτες που υποτίθεται ήταν για τους πελάτες(!) Στην συνέχεια εμφανίστηκε η καθαρίστρια με μια σκισμένη ρόμπα, για να σφουγγαρίσει και να δει το στρώμα. Η συνέχεια είναι ακόμα καλύτερη:
«Αμφότεροι μας κατηγόρησαν ότι εμείς χαλάσαμε, μέσα σε μόλις 10 λεπτά(!), το στρώμα και τη βρύση! Τότε, άρχισαν να μας βρίζουν χυδαία και γίνονται επιθετικοί. Με το ζόρι τους βγάλαμε από το δωμάτιο και κλειδώσαμε την πόρτα γιατί καταλάβαμε πως επρόκειτο για τρελούς».
Οι επισκέπτες μάταια προσπαθούν να καλέσουν την αστυνομία, ενώ κλείνουν αμέσως σε άλλο ξενοδοχείο της περιοχής, όπου μάλιστα αναφέρουν το περιστατικό. Ωστόσο, είχε έρθει η ώρα για την τρίτη πράξη του δράματος
«Μαζέψαμε τα πράγματα και όταν φτάσαμε στην είσοδο ο υπεύθυνος μιλούσε ήδη με την αστυνομία. Οταν του είπε ο αστυνομικός πως δεν είναι κάτι ποινικό για να επέμβουν, του είπε ότι θα κάνει αυτοδικία για να έρθουν και άρχισε να μας βρίζει ξανά και να προσπαθεί να μας χτυπήσει. Όλα αυτά τα άκουγε και ο αστυνομικός από το τηλέφωνο. Η καθαρίστρια κλείδωσε την πόρτα για να μην μπορέσουμε να φύγουμε(!) και καθώς η γυναίκα μου βιντεοσκοπούσε όλο το συμβάν, άρπαξε το κινητό από το χέρι της, σταμάτησε το βίντεο και πέταξε το κινητό της μακριά».
Το συμβάν έληξε με την αδελφή του υπεύθυνου να μπαίνει ανάμεσα για να τον αποτρέψει να χτυπήσει τον επισκέπτη. Την ίδια στιγμή μια άλλη κοπέλα τράβηξε την καθαρίστρια από την πόρτα και ξεκλείδωσε, για να «δραπετεύσουν». Η συνέχεια διαδραματίστηκε στο Τμήμα, με τον επισκέπτη να προχωρά σε μήνυση.
Για τον φόβο των Ιουδαίων, το marketing-tips ήρθε σε επαφή με φίλη που δραστηριοποιείται χρόνια στο χώρο και γνωρίζει «πρόσωπα και καταστάσεις» στην περιοχή, η οποία επιβεβαίωσε για το «ασταθές» του χαρακτήρα του ιδιοκτήτη, ο οποίος έχει δώσει ξανά στο παρελθόν δείγματα γραφής…
P.S.
Όσοι εργάζεστε στο χώρο της φιλοξενίας, μην κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια. Όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά ότι «αλεξιπτωτιστές» υπάρχουν παντού, σε κάθε κλάδο... Γνωρίζουμε, επίσης, ότι υπάρχουν και κακοί πελάτες, που αυθαδιάζουν, παρεκτρέπονται ή θέλουν να υφαρπάξουν κάτι. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι όποιος παραπονείται ή προχωρά σε καταγγελία (ακόμα και αν σε ορισμένα σημεία μπορεί να υπερβάλλει) είναι κακός πελάτης...
Διαβάστε ακόμη: Νο.4. Κακά αφεντικά, εξουθένωση, λιγοστά χρήματα. Να γιατί η φιλοξενία αδυνατεί να προσελκύσει προσωπικό