Φεύγουν οι influencers, έρχονται οι content creators

Πριν από μερικά χρόνια, μια μελέτη διαπίστωσε τι θέλουν να γίνουν τα παιδιά όταν μεγαλώσουν. Αντί για το "Θέλω να γίνω γιατρός" ή "Θέλω να γίνω αστροναύτης", η πιο συνηθισμένη απάντηση ήταν "Θέλω να γίνω YouTuber". Τα παιδιά ήθελαν να είναι διάσημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με την πάροδο των ετών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισχωρήσει στην καθημερινή μας ζωή. Τώρα μπορείτε να βγάλετε περισσότερα χρήματα ανεβάζοντας περιεχόμενο από το κινητό σας από ό,τι βγάζει ένας γιατρός σε ένα χρόνο. Αυτό συμβαίνει επειδή οι τιμές των influencers ξεκινούν από 100 και φθάνουν τα 10.000 δολάρια ανά ανάρτηση. 

Ωστόσο, εν έτει 2022 ο όρος "influencer" είναι ξεπερασμένος; Οι γκουρού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προτείνουν ότι ο όρος θα πρέπει να είναι απλώς "content creator" (δημιουργός περιεχομένου), με κύριο όχημα, (ποιο άλλο;), το TikTok.

Πλέον, το βίντεο μικρής διάρκειας είναι ο βασιλιάς

Μεταξύ των ετών 2016 και 2020, είδαμε την πτώση του Vine, αλλά την άνοδο των vloggers του YouTube, τάση που ενισχύθηκε και από την πανδημία και την αποστασιοποίηση. Πολλοί το είδαν αυτό ως μια ευκαιρία να γίνουν δημιουργοί πλήρους απασχόλησης, όταν την ίδια στιγμή ο όρος influencer έδειχνε ξεπερασμένος. Όπως είπε κάποιος: "Επειδή όλοι προσπαθούν να γίνουν influencer, ο κλάδος έχει γίνει λιγότερο αποκλειστικός και, με τη σειρά του, λιγότερο αξιόπιστος. Αλλά ήταν άραγε ποτέ αξιόπιστος;"


Με την εμμονή όλων να γίνουν influencer, η αγορά κορέστηκε. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όχι μόνο δημιούργησαν μια εντελώς νέα γενιά δημιουργών περιεχομένου, αλλά και έναν νέο τρόπο προβολής για online -και όχι μόνο- επιχειρήσεις, που αναζητούν αυθεντικούς τρόπους ώστε να περάσουν το μήνυμά τους. 

Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να προσλάβουν έναν δημιουργό περιεχομένου που ξέρει να χρησιμοποιεί το TikTok και το Instagram και να κλείσουν μια συμφωνία μαζί του (20-30 TikTok το μήνα σε μια ‘’δίκαιη’’ τιμή). 


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia