Τα Louis Pappas Fresh Greek είναι μια δημοφιλής αλυσίδα εστιατορίων στην περιοχή Tampa Bay, εδώ και δεκαετίες. Αλλά για πρώτη φορά, τώρα χρεώνει ένα τέλος 10% και στις επτά τοποθεσίες του για να προσπαθήσει να επιβιώσει.
Ο 67χρονος Ελληνας ιδιοκτήτης του, Louis Pappas, έχει επιβιώσει από οικονομικές κρίσεις στο παρελθόν, αλλά λέει ότι αυτή η φορά είναι διαφορετική.
Για το πιο εμβληματικό του προϊόν, τη διάσημη Greek salad του Louis Pappas, το κόστος του κύριου συστατικού έχει τριπλασιαστεί. Ισχυρίζεται δε ότι η τιμή ενός κιβωτίου μαρουλιού που παραγγέλνει από την Καλιφόρνια ανέβηκε από $14,50 δολάρια το κιβώτιο πριν από μερικούς μήνες σε $42 σήμερα.
Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του δείκτη τιμών καταναλωτή, το κόστος όλων των τροφίμων έχει αυξηθεί κατά περίπου 10,5% φέτος, αρκετά πάνω από τη μέση ετήσια αύξηση, του 2,4%, τα τελευταία 20 χρόνια.
Διαβάστε ακόμα: 22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια...
Μετά την αύξηση των τιμών και την εκτύπωση νέων καταλόγων πριν από ένα χρόνο, ο Pappas αποφάσισε ότι δεν είχε άλλη επιλογή από το να προσθέσει ένα inflation fee (πληθωριστικό τέλος) ύψους 10%.
"Έπρεπε να το κάνω. Αν ήθελα να παραμείνω ζωντανός’’, δήλωσε χαρακτηριστικά.
Οι πρόσθετες χρεώσεις έχουν προκαλέσει αντιδράσεις σε άλλα μέρη όπου οι καταναλωτές είναι ήδη πιεσμένοι. Το Romano's Macaroni Grill δέχθηκε ομαδική αγωγή τον Ιούνιο, καθώς "επιβάλλει κρυφά ένα λεγόμενο 'προσωρινό τέλος πληθωρισμού' ύψους $2" για κάθε πελάτη. Μολονότι η υπόθεση απορρίφθηκε, το εστιατόριο διέκοψε τη χρέωση.
Ο Pappas είπε ότι δεν επλήγη μόνο από τις υψηλές τιμές των τροφίμων, αλλά και από τις αυξημένες τιμές των εμπορευματοκιβωτίων, της ενέργειας και του εργατικού κόστους. Και πληρώνει τους νεοπροσληφθέντες υπαλλήλους σχεδόν 30% περισσότερο απ' ό,τι πριν από μερικά χρόνια. Αυτά είναι καλά νέα για τους 150 υπαλλήλους που εργάζονται στα επτά καταστήματά του. "Οι άνθρωποί μας πληρώνονται πολύ καλά. Ένα 16χρονο παιδί μπορεί να βγάζει 17 ή 18 δολάρια την ώρα", δήλωσε ο Pappas.