Θα περίμενε κανείς ότι εν έτει 2022, σε μια εποχή όπου οι κριτικές είναι πάρα πολύ σημαντικές και επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την αγοραστική μας συμπεριφορά, οι επιχειρήσεις θα ήταν ιδιαίτερα προσεκτικές στο πώς τις διαχειρίζονται και ιδιαίτερα στο πώς απαντούν.
Η πραγματικότητα όμως μας διαψεύδει, καθώς ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρίσκουμε κάθε λογής «περίεργες» απαντήσεις, οι οποίες αν μη τι άλλο πλήττουν περαιτέρω τη φήμη της επιχείρησης (σε αυτές τις περιπτώσεις, ακόμη και αν ο ιδιοκτήτης έχει δίκιο το χάνει). Οπως εξάλλου λένε υπάρχει κάτι χειρότερο από μια κακή κριτική: μια κακή απάντηση...
Όπως πράττει ο ιδιοκτήτης μιας εταιρείας με μάρμαρα και γρανίτες στη Β. Ελλάδα, ο οποίος φαίνεται ότι «διαολίζεται» κάθε φορά που γίνεται αποδέκτης κριτικής με ένα αστέρι στην Google. Ως εκ τούτου, για να αποκαταστήσει την τάξη, απειλεί με μηνύσεις όλους όσοι έχουν τολμήσει να τον σχολιάσουν αρνητικά (περίπου 10 στο σύνολο). Μάλιστα, χρησιμοποιεί την ίδια ακριβώς φρασεολογία…
Μόνο μία φορά παρέκκλινε (βλ. φωτογραφία), αλλά μετά την πρώτη φράση φαίνεται ότι πάλι ξύπνησε το τέρας μέσα του και αποφάσισε να παίξει την… κασέτα («επειδή δεν έχουμε συνεργαστεί μαζί σας… τη Δευτέρα θα σας στείλουμε εξώδικο»).
Ασχολίαστος...