Λένε ότι όταν ο πελάτης σου παραπονεθεί τότε έχεις μια ευκαιρία για να δείξεις πόσο καλός είσαι. Δυστυχώς όταν τα πράγματα στραβώσουν, οι περισσότερες εταιρείες αποτυγχάνουν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.
Για την Aegean Airlines ανέκαθεν είχα διαμορφώσει μια θετική εικόνα. Αφενός δεν είχα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα όταν ταξίδευα μαζί της, αφετέρου ίσως να με είχε προϊδεάσει θετικά και η βράβευσή της για συναπτά έτη ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη.
Ωστόσο, διαψεύστηκα πανηγυρικά! Πριν 10 μέρες επιστρέφαμε, μαζί με ορισμένους ομιλητές στο TEDxSitia, από Σητεία για Αθήνα. Καθ’ οδόν προς το αεροδρόμιο, για να φύγουμε με την πρωινή πτήση των 8.30, ενημερωνόμαστε με μήνυμα ότι θα υπάρχει 20λεπτη καθυστέρηση. Εντέλει, όταν φθάσαμε μας ενημέρωσαν ότι η πτήση ακυρώθηκε…
Ακολουθεί ο κακός χαμός… Οι περίπου 50 επιβάτες συνωστίζονται στον γκισέ για να διαμαρτυρηθούν αλλά και να διερευνήσουν τις επιλογές τους. Το δύσμοιρο προσωπικό, που βέβαια δεν έφταιγε σε τίποτα, ενημερώνει ότι η επόμενη πτήση θα φύγει την επομένη το μεσημέρι (!), οπότε όποιος ενδιαφερόταν θα μπορούσε να καταλύσει στη Σητεία, με τη διαμονή πληρωμένη από την Aegean.
Εναλλακτικά, για όσους είχαν δουλειές και έπρεπε οπωσδήποτε να επιστρέψουν Αθήνα, τους ενημέρωσε ότι υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις από Ηράκλειο (δύο ώρες μακριά – 150 ευρώ με ταξί), στις 2.45 (εντέλει θα έφευγε 3.30), σχεδόν έξι ώρες μετά.
Για να μισθώσει ένα λεωφορείο, ούτε λόγος. Για να μας δώσει ένα έστω κουπόνι για τη μεταφορά ή τη διατροφή μας, ούτε λόγος (μερικοί ήμασταν τυχεροί καθώς κάποιοι φίλοι μας μετέφεραν στον προορισμό μας). Με άλλα λόγια, αν θέλετε να φύγετε από Ηράκλειο, «κόψτε το λαιμό σας» και βρείτε μεταφορικό μέσο…
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση από μια εταιρεία που θεωρείται ο καλύτερος περιφερειακός αερομεταφορέας στην Ευρώπη (αν και όπως μου σφύριξε ένας φίλος στο αυτί, που γνωρίζει πράγματα και καταστάσεις, τα βραβεία (εξ)αγοράζονται)… Εντέλει, μία πτήση που θα ολοκληρωνόταν σε μία ώρα, διήρκησε κοντά 8 ώρες... Η ταλαιπωρία σε όλο της το μεγαλείο.
Και έχει και συνέχεια… Στην αρνητική κριτική στο TripAdvisor (σ.σ. αξίζει να σημειωθεί ότι οι τελευταίες 20 κριτικές της Aegean είναι όλες αρνητικές και μνημονεύουν τις υψηλές τιμές, τις καθυστερήσεις και την κακή εξυπηρέτηση), δεν απάντησε κανείς (η εταιρεία γενικώς έχει ως αρχή να μην απαντάει σε κανέναν).
Από επαγγελματική διαστροφή παραπονέθηκα και στο Facebook (το bot δεν με άφηνε να μιλήσω με κάποιον εκπρόσωπο), αλλά και στο site. Οσο απάντησαν σε εσάς, άλλο τόσο απάντησαν και σε μένα…