Είναι κοινώς αποδεκτό ότι στη διάρκεια της πανδημίας (και της καραντίνας) όσοι είχαν κατοικίδιο δέθηκαν ακόμα πιο πολύ μαζί του. Αρκετοί δε απέκτησαν κατοικίδιο εκείνη την εποχή, προκειμένου να βρουν συντροφιά. Ως εκ τούτου, σήμερα δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι υπάρχουν πολλοί περισσότεροι ιδιοκτήτες κατοικίδιων, οι οποίοι μάλιστα δεν τα αποχωρίζονται ποτέ, ούτε όταν πάνε διακοπές.
Διαβάστε ακόμα: Διακοπές με κατοικίδια: Αυξάνεται ραγδαία μετά την πανδημία η τάση
Την ίδια στιγμή, αρκετές επιχειρήσεις ή τουλάχιστον ορισμένα στελέχη τους (αλλά και ο κόσμος) κρατούν μια πιο ευέλικτη στάση σε σχέση με το αν δέχονται κατοικίδια.
Μια τέτοια εμπειρία έζησε πρόσφατα μία χρήστης του Facebook, όταν χρειάστηκε να ταξιδέψει μαζί με το σκυλάκι της, την Λολίτα, με αεροπλάνο της Austrian Airlines. Ας διαβάσουμε την εμπειρία της, που έγινε viral, όπως την ανέβασε στο Facebook:
«Ο χώρος αποσκευών δεν θερμαινόταν και το προσωπικό των Austrian Airlines δεν ρίσκαρε να αφήσει τη Λολίτα, την σκυλίτσα μας, στο κρύο.
Οπότε, οι λύσεις ήταν δύο: Ή φεύγαμε και η Λολίτα θα ερχόταν...όποτε ερχόταν. Ή κατεβαίναμε και φεύγαμε με άλλη πτήση το απόγευμα.
Ωστόσο, ο πιλότος είχε άλλη άποψη. Έδωσε γιλέκο στην κόρη μου, φόρεσε το δικό του και κατέβηκαν στον χώρο αποσκευών. Πήδηξε πάνω από αποσκευές, γιατί η μικρή φοβόταν να πηδήξει λόγω ύψους, την πήρε αγκαλιά κι ανέβηκαν όλοι μαζί στο αεροσκάφος.
Η αεροσυνοδός άλλαξε θέση στον επιβάτη δίπλα μας κι η Λολίτα ταξίδεψε μαζί μας μέσα στην καμπίνα των επιβατών, αν και θεωρητικά απαγορεύεται. Φύγαμε με μία ώρα καθυστέρηση. Κανένας δε διαμαρτυρήθηκε! Ειλικρινά, δεν έχω ξαναδεί τέτοιο προσωπικό... ποτέ! Εννοείται ότι θα γράψω ευχαριστήρια επιστολή!!!».
Απίστευτη ιστορία, η οποία για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνει ότι το να είσαι ευέλικτος και να μην ακολουθείς πάντα πιστά τις εταιρικές πολιτικές (όταν βέβαια δεν διακυβεύεται η ασφάλεια των επιβατών), είναι good for business!!!
Διαβάστε ακόμα: Είναι υποχρεωμένο ένα ξενοδοχείο να φιλοξενήσει μια οικογένεια με σκυλάκι;