Energy travel. Η νέα τάση στον τουρισμό;

Βρετανική εταιρεία παροτρύνει τους ταξιδιώτες να κλείσουν χειμερινές διακοπές για να αποφύγουν τους υψηλούς λογαριασμούς ενέργειας.

Η TravelTime World εγκαινίασε μια εκστρατεία μάρκετινγκ με τίτλο "The Heat Is On", η οποία εστιάζει στο χαμηλό ημερήσιο κόστος των διακοπών μακράς διάρκειας.

Η ιδέα προέκυψε μετά από αναφορές που θέλουν το μέσο νοικοκυριό στη Βρετανία να ξοδεύει μεταξύ 4-9 χιλιάδες ευρώ το χρόνο για να ζεσταθεί (!)

Την ίδια στιγμή, προορισμοί εκτός αιχμής, όπως Μάλτα, νότια Ισπανία και Πορτογαλία, που έχουν σχετικά ήπιο χειμώνα, είναι εξαιρετικά συμφέρουσες τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο. Εκείνη την εποχή ένα ξενοδοχείο ή διαμέρισμα (συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων και των μεταφορών) θα κοστίζει 20-25 λίρες Αγγλίας (23-29 ευρώ) ανά διανυκτέρευση, για διαμονή τεσσάρων εβδομάδων.

Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως στους συνταξιούχους αλλά και τους remote workers, οι οποίοι δύναται να διαμείνουν για σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό. 

Ηδη αρκετοί πελάτες έχουν κλείσει, για τον Νοέμβριο, κρουαζιέρες στην Καραϊβική συνολικής διάρκειας έξι εβδομάδων. Οι δε κρουαζιέρες έχουν πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, καθώς περιλαμβάνουν φαγητό και μερικές φορές ακόμη και εκδρομές, ιδίως στην Ασία. 

P.S. 

Την ίδια στιγμή, αυξάνονται κατακόρυφα οι πωλήσεις οικοπέδων/σπιτιών στα ελληνικά νησιά αλλά και την ενδοχώρα σε Γερμανούς και Αμερικάνους, προς αναζήτηση ενός πιο ήπιου (και λιγότερο δαπανηρού) χειμώνα.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia