Η Burger King θα δαπανήσει 400 εκατ. δολάρια για να αναβαθμίσει τη φήμη της με την ανακαίνιση και τη μετεγκατάσταση καταστημάτων, καθώς και με τον διπλασιασμό των διαφημίσεων.
Η αμερικάνικη αλυσίδα θα επενδύσει 400 εκατ. δολάρια μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, προκειμένου να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη στις ΗΠΑ και στην καθιέρωσή της ως premium fast-food εστιατόριο.
Η εκστρατεία "Reclaim the Flame" αποτελείται από δύο σκέλη: 150 εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση και ψηφιακές επενδύσεις και 250 εκατομμύρια για την αναβάθμιση του εξοπλισμού των εστιατορίων, την ανακαίνιση παλαιότερων καταστημάτων, καθώς και τη μετεγκατάσταση ζημιογόνων καταστημάτων.
Μέρος της καμπάνιας θα επικεντρωθεί στο "premium branding", προσπαθώντας να αναβαθμίσει την αντίληψη για το εμβληματικό Whopper και να δημιουργήσει ένα "χαρτοφυλάκιο προϊόντων με σάντουιτς κοτόπουλο που αξίζει κάποιος να δοκιμάσει", όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Burger King σε ανακοίνωσή της.
Διαβάστε επίσης:Geofencing. Οταν τα Burger King έκλεψαν τους πελάτες των McDonald's
Η Burger King βρίσκεται εν μέσω ενός μεγάλου rebranding εδώ και χρόνια. Το 2021 τροποποίησε τα λογότυπα και το branding για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, επιστρέφοντας σε μια κλασική εμφάνιση που έδινε έμφαση στο Whopper και τα φυσικά χρώματα.
Η αλυσίδα πέρασε μεγάλο μέρος του 2022 «συρρικνώνοντας» τα μενού για να απλοποιήσει τις λειτουργίες και να προσφέρει στους πελάτες μια καλύτερη εμπειρία παραγγελίας, παράλληλα με την προσθήκη ψηφιακών πινάκων μενού στα περισσότερα drive-thrus. Οι αλλαγές ήταν μέρος ενός σχεδίου για τη μείωση των χρόνων αναμονής στα drive-thru, τα οποία αποτελούσαν το 80% των πωλήσεων το 2021.
Η Burger King έχει πολύ έδαφος να καλύψει για να ανταγωνιστεί τις λοιπές αλυσίδες. Είχε τις έβδομες υψηλότερες πωλήσεις fast food στις ΗΠΑ το 2021. Έμεινε πίσω από τα McDonald's, την Chick-fil-A, την Taco Bell, τα Wendy's και άλλα μεγάλα ονόματα όσον αφορά τις πωλήσεις στις ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι έχει περισσότερα καταστήματα στις ΗΠΑ από την Chick-fil-A και τα Wendy's. Το rebranding θα μπορούσε να είναι αυτό που χρειάζεται η Burger King για να δώσει ξανά ζωή στη μάρκα.