Με το περιβόητο εστιατόριο DK Oyster στη Μύκονο δεν βαριέσαι ποτέ. Εχει καταφέρει σχεδόν κάθε εβδομάδα με τα «καμώματά του» να γίνεται πρωτοσέλιδο στον ηλεκτρονικό και όχι μόνο, Τύπο (και φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στην Ελλάδα, καθώς η φήμη του έχει φθάσει μέχρι και τη Νέα Ζηλανδία). Τη μία με τα χρυσά καλαμαράκια, την άλλη με τα επίσης χρυσά καβουροπόδαρα, ενώ την προηγούμενη εβδομάδα ενημερωθήκαμε για το πρόστιμο 31 χιλ. ευρώ που του επιβλήθηκε για πληθώρα παρατυπιών (ποινή-χάδι, αν αναλογιστεί κάποιος ότι τα βγάζει σε μία ώρα).
Στο πιο πρόσφατο περιστατικό που έκανε πάλι το γύρο διαδικτύου, πριν λίγες μέρες, ένα νιόπαντρο ζευγάρι από τον Καναδά, για ένα «γρήγορο σνακ» βρέθηκε να πληρώνει... 400 ευρώ, ενώ είχε παραγγείλει μόνο μία μπίρα, ένα κοκτέιλ και 12 στρείδια. Το ζευγάρι δήλωσε στα Μέσα και στα social media ότι δεν τους έδωσε κατάλογο, ούτε καν απόδειξη. Χαρακτήρισε το προσωπικό ως πιεστικό (προσπαθούσε επίμονα να τους «σπρώξει» τα χρυσά καβουροπόδαρα), αλλά και απειλητικό (ανάλογες κατηγορίες έχουν διατυπώσει και πολλοί άλλοι επισκέπτες).
Μάλιστα, το ζευγάρι, που ανέβασε και σχετικό βίντεο (με πάνω από 1,5 εκατ. θεάσεις) ισχυρίστηκε ότι, μετά την περιπέτειά του, άλλοι ιδιοκτήτες τοπικών επιχειρήσεων ζήτησαν συγγνώμη, ισχυριζόμενοι ότι «δεν αντιπροσωπεύει τους Ελληνες αυτό...», ενώ προειδοποιούσαν τους τουρίστες να το αποφύγουν.
Στο δια ταύτα τώρα. Η σελίδα του DK Oyster στο Tripadvisor (με βαθμολογία μόλις 2,5 αστέρια) έχει κατακλυστεί τις τελευταίες μέρες από κριτικές με ένα αστέρι, προερχόμενες από ξένους πελάτες που ισχυρίζονται ότι βίωσαν παρόμοια τραυματική εμπειρία (πολλοί μιλούν για απάτη, τουριστική παγίδα μαφιόζους, απατεώνες κ.λπ.). Ούτε μία, ούτε δύο, αλλά 64 διαδοχικές κριτικές του ενός αστεριού (πρέπει να είναι παγκόσμιο ρεκόρ) καταγράφηκαν τις τελευταίες δύο εβδομάδες (πριν λίγες ώρες μπήκε μια 5στερη κριτική, που είναι ηλίου φαεινότερο ότι είναι fake)!!!
Διαβάστε ακόμα: 6 πολύτιμα διδάγματα από τα ''χρυσά καβουροπόδαρα'' της Μυκόνου
Ωστόσο, το ερώτημα που προκύπτει είναι το εξής: Ολοι αυτοί οι τουρίστες που φάγανε τα μούτρα τους είναι δυνατόν να μην γνώριζαν πού πήγαιναν. Είμαστε στα 2022, όπου το 70-80% όσων επιθυμούν να δειπνήσουν έξω επισκέπτονται πρώτα το TripAdvisor. Ακόμα και έτσι όμως, η ιστορία του DK Oyster έχει, όπως είπαμε, γίνει θέμα σε όλα τα μέσα του ανεπτυγμένου κόσμου. Ακόμα και έτσι όμως, δεν ρώτησαν στο ξενοδοχείο ή κάποιον ντόπιο για το που να (μην) πάνε να φάνε;
Δεν μπορεί όλοι αυτοί να μην ήξεραν… Οπότε καταλήγουμε σε ένα συμπέρασμα: Η’ οι τουρίστες που πάνε εκεί ζουν σε ένα παράλληλο σύμπαν ή κάτι άλλο τρέχει…
Τι άλλο μπορεί να τρέχει; Αρκετοί από αυτούς γνωρίζουν, αλλά παρ’ όλα αυτά πηγαίνουν. Και να γιατί. Όπως έλεγε κάποτε ο Andy Warhol «Στο μέλλον όλοι θα είναι διάσημοι για δεκαπέντε λεπτά».
Πολλοί από αυτούς γνωρίζουν ότι η περιπέτειά τους «πουλάει», κοινώς θα αποκτήσουν likes, φίλους κ.λπ. (ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι αν γκουγκλάρει κάποιος το όνομα του ζευγαριού από τον Καναδά και το DK Oyster θα εμφανιστούν 15.900 αποτελέσματα). Μπορεί, μάλιστα, και να τους ζητήσουν να δώσουν συνεντεύξεις.
Όλα λοιπόν, θεωρώ ότι, γίνονται για την αναγνωρισιμότητα, για τα 15 λεπτά δημοσιότητας (που μπορεί στην περίπτωση των εκκολαπτόμενων influencers να είναι ευεργετικά). Έχουν φροντίσει μάλιστα να τραβήξουν και αρκετές φωτογραφίες ή και βίντεο (συχνά ποζάροντας περιχαρείς) ως απόδειξη της «τραυματικής» εμπειρίας που έζησαν.
P.S.
Στο πιο πρόσφατο επεισόδιο της "σειράς", πριν λίγες ώρες, η ιστορία μιας Βρετανής βρίσκεται σε όλα τα βρετανικά Μέσα. Αφορμή: τα 58 ευρώ που πλήρωσε για μια πικρή λεμονάδα στο DK Oyster... Είπαμε, δεν βαριέσαι ποτέ...