Οι ισχυρές μάρκες προσφέρουν δύο πράγματα: λύσεις και θετικά συναισθήματα. Στην πραγματικότητα, είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε περισσότερα για προϊόντα και υπηρεσίες που μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε καλά, ιδιαίτερα όταν έχουν μια καλή ιστορία να διηγηθούν (storytelling).
Όλα αυτά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διαφοροποιήσετε την επιχείρησή σας και να κάνετε τους καταναλωτές να αγαπήσουν το εμπορικό σήμα σας. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα Sweetgreen, μια άκρως επιτυχημένη upscale (η εταιρεία διατείνεται ότι οι υψηλές τιμές της αποδίδονται σε ένα βαθμό στην παροχή καλύτερων μισθών και περισσότερων προνομίων στο προσωπικό) αλυσίδα εστιατορίων που παρέχει σαλάτες και παγωμένο γιαούρτι.
Όλα ξεκίνησαν το 2007 από τρεις φοιτητές του Georgetown που δημιούργησαν την εταιρεία ως λύση σε ένα πρόβλημα. Δεν μπορούσαν να βρουν μέρη για φαγητό γύρω από την πανεπιστημιούπολη που να είναι εύκολα, υγιεινά και γρήγορα. Έτσι δημιούργησαν ένα τέτοιο.
Η ιδέα τους ήταν να δημιουργήσουν ένα fast-food εστιατόριο που θα πωλούσε μόνο σαλάτες, κρύες και ζεστές με ψητά λαχανικά. Αντί να αγοράζουν τα προϊόντα από τα σούπερ μάρκετ ή τους χονδρέμπορους, αυτά θα προέρχονταν απευθείας από τους τοπικούς αγρότες προκειμένου να διασφαλίσουν ότι όλα θα ήταν όσο το δυνατόν πιο φρέσκα – στο εταιρικό app οι πελάτες μπορούν αν βρουν την ακριβή προέλευση του κάθε υλικού.
Η εταιρεία επικεντρώθηκε σε δύο διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ: το ψηφιακό, που είναι τα πάντα στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, και το βιωματικό – η εμπειρία που βιώνει κάποιος μέσα σε ένα κατάστημα, η μουσική την οποία επιλέγουν οι ίδιοι, η κοινότητα, το ετήσιο μουσικό φεστιβάλ.
Η Sweetgreen προσλαμβάνει ανθρώπους που δεν έχουν απαραίτητα εμπειρία, αλλά είναι εξαιρετικά παθιασμένοι. Ένας από αυτούς σκέφτηκε αυτό που η εταιρεία ονομάζει “Random Acts of Sweetness” (τυχαίες πράξεις γλυκύτητας). Η ομάδα της Sweetgreen μοιράζει τυχαία δωροκάρτες. Όταν βρέχει, μερικές φορές βάζουν ένα αδιάβροχο κάλυμμα πάνω από τα καθίσματα των ποδηλάτων με μια δωροεπιταγή κρυμμένη από κάτω. Τοποθετούν επίσης δωροκάρτες στους υαλοκαθαριστήρες των αυτοκινήτων που έχουν κλήση για παράνομο παρκάρισμα, σε μια προσπάθεια να αμβλύνουν την αναστάτωσή τους.