Ανέβηκαν οι τόνοι με αφορμή την χαοτική κατάσταση που επικρατεί στο αεροδρόμιο Heathrow, και όχι μόνο, που έχει ως αποτέλεσμα να ακυρωθούν αμέτρητες πτήσεις, γεγονός που μεταφράζεται σε μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία για τους επιβάτες.
Συγκεκριμένα, ο Willie Walsh, γενικός διευθυντής της Διεθνούς Ένωσης Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) και πρώην διευθύνων σύμβουλος της British Airways, χαρακτήρισε τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που επιβλήθηκαν, οι οποίοι επέβαλλαν όριο 100.000 επισκεπτών τη μέρα, από το βρετανικό Heathrow ως “γελοίους”.
Χαρακτηριστικά είπε: “Είναι γελοίο. Αλλά στο Heathrow είναι ένα σωρό ηλίθιοι, για να είμαι ειλικρινής, όταν πρόκειται για τη λειτουργία αεροδρομίων”. Ο Walsh ισχυρίστηκε ότι το αεροδρόμιο, που συν τοις άλλοις «επιδοτήθηκε» με 300 εκατ. λίρες, δεν προετοιμάστηκε κατάλληλα, υποτιμώντας τους ρυθμούς ανάκαμψης από την πανδημία. Ως εκ τούτου, εστιάστηκε στα κέρδη, εις βάρος των αεροπορικών εταιρειών, που εισπράττουν όλη τη δυσαρέσκεια του επιβατικού κοινού (και οι οποίες έχουν συνταχθεί με τις απόψεις του).
Διαβάστε ακόμη: Τι έκανε αεροδρόμιο στην Tampa όταν ένα 6χρονο ξέχασε το λούτρινό του...
Φαίνεται ωστόσο ότι αυτή η επισήμανση δεν άρεσε στους υπευθύνους του αεροδρομίου, οι οποίοι τον αποκάλεσαν υποτιμητικά «συνταξιούχο». “Χρειαζόμαστε ομαδική εργασία και επενδύσεις στις υπηρεσίες για την προστασία των επιβατών και όχι παραπληροφόρηση από συνταξιούχους προϊσταμένους αεροπορικών εταιρειών”, δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου στο CNN Business.
Ποιος είπε ότι σε υψηλό επίπεδο η διαμάχη δεν μπορεί να επιστρατεύσει όρους πεζοδρομίου;